زندان پایان راه سارق خودرو در شهرستان تاکستان

۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۱۰:۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۴۰۸۴۱۲
زندان پایان راه سارق خودرو در شهرستان تاکستان
فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از دستگیری سارق خودرو با اعتراف به 10 فقره سرقت در شهر نرجه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ کوروش عزیزی در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهر"نرجه" شهرستان تاکستان و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 13 این شهر قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با بررسی های میدانی از آثار باقیمانده در صحنه جرم اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کرده و واحدهای گشت خودروئی پلیس به صورت گسترده در حوزه استحفاظی فعال شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ادامه داد: ماموران کلانتری 13 نرجه با گشت زنی شبانه روزی، فردی را حین سرقت یک دستگاه خودرو سواری مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند. 

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی و در تحقیقات اولیه پلیسی به 10 فقره سرقت خودرو در این شهر اعتراف و فردی را که به عنوان مالخر اموال سرقتی را خریداری می کرده به ماموران معرفی کرد. 

این مسئول انتظامی در پایان با اشاره به اینکه در بازرسی ماموران از مخفیگاه سارق 2 دستگاه موتور سیکلت و تعدادی اموال سرقتی مربوط به خودرو کشف شد، خاطرنشان کرد: ماموران در اقدامی دیگر فرد مالخر را دستگیر و به همراه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی کردند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز