ملت ایران بی عرضگی های گذشته را جبران کرد

۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۱۰:۳۴:۰۳
کد خبر: ۱۴۰۸۴۲۵
ملت ایران بی عرضگی های گذشته را جبران کرد
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: مشکلات در کشور وجود دارد که قابل انکار نیست ولی می دانیم که با توکل به خداوند سبحان و شعار ما می توانیم اجازه نمی دهیم سر اماممان به نیزه برود در نتیجه ملتی هستیم که بی عرضگی ها گذشته را جبران کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رستمعلی رفیعی آتانی در نشست هفتگی کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین بیان کرد: امروز سازمان هایی که ادعای دفاع از حقوق بشر می کنند خود در حال کشتن بشر در اقصی نقاط دنیا هستند.

وی ادامه داد: تاکنون آمریکا در حالی که مدعی حمایت از دموکراسی و آرای مردم را دارد، به بهانه های مختلف در ۶۰ کشور دنیا کودتا کرده و بیش از هشت میلیون نفر را به قتل رسانده است حال آنکه دست به جنایت های مختلف در دنیا می زند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: آمریکا کوره خوانده است که بتواند در کشور ما دوباره نفوذ پیدا کند، دوران تسلط در ایران گذشت و قطع یقین کشور عاشقان فاطمه زهرا (س) از حریم خود دفاع خواهند کرد و اجازه ذره ای دست درازی و دخالت را نخواهند داد.

وی افزود: سال هاست که دور تا دور کشور را با استقرار نیروی نظامی می خواهند متشنج کنند و در حوادث اخیر هیزم هایی آوردند و اردوکشی های مختلف آنها نتوانست به حریم حرم آسیبی وارد کند.

رفیعی آتانی اظهارکرد: یک روز متفقین (آمریکا، انگلیس و روسیه) به تهران آمدند و در نشستی که داشتند برای کشور ایران خط مشی تعیین می کردند و شاه مملکت جرأت نداشت، حرفی بزند ولی امروز اگر روس ها به ایران می آیند، با مسئولان کشورمان و برای هماهنگی و همکاری گفتگو می کنند، همکاری که براساس منافع دو طرف است.

وی خاطرنشان کرد: در ۱۶ آذر ماه دانشجوی ایرانی زیر پای مقام آمریکایی به دست محمدرضا پهلوی کشته شد و امروز پس آن قاتل روز دانشجو را تبریک می گوید، ملتی که پای سفره اهل بیت (ع) است خطش روشن است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: جز عده بسیار اندکی از معترضان، مابقی تحت تأثیر القای فضای مجازی قرار گرفتند چراکه چنان فضایی شکل داده بودند که برخی فکر می کردند وقتی یک خیابان تهران شلوغ شده، پایتخت سقوط کرده است.

وی توضیح داد: معترضان فرزندان این کشور هستند و قطع یقین با طی زمان و تبیین مسائل در کنار هم خواهیم بود و در ادامه مسیر همان راهی را می رویم که از ابتدای انقلاب آغاز شد یعنی اینکه مقابل فشارها می ایستیم و حتی در جنگ اقصتادی چون جنگ تحمیلی مقاومت می کنیم ولی اجازه نمی دهیم اماممان با چاه درد دل کند.

رفیعی آتانی عنوان کرد: باید کج سلیقگی های یکدیگر را تحمل کنیم و برای حل مشکلات کشور همت کنیم و بدانیم مشکلات کشور به دست نیروی انسانی توانمند و عالم همین کشور حل می شود.

وی با اشاره به این سخن امام خمینی (ره) که "ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله هستند"، تأکید کرد: مشکلات در کشور وجود دارد که قابل انکار نیست ولی می دانیم که با توکل به خداوند سبحان و شعار ما می توانیم اجازه نمی دهیم سر اماممان به نیزه برود در نتیجه ملتی هستیم که بی عرضگی ها گذشته را جبران کردیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم یادآورشد: کمیته امداد مردمی ترین نهادی است که خدمت آن صدقه جاریه است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز