امام جمعه یاسوج : انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است/ایجاد اغتشاش تامین منافع استکبار است

۱۴۰۱/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۹:۵۸
کد خبر: ۱۴۰۸۷۵۵
امام جمعه یاسوج : انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است/ایجاد اغتشاش تامین منافع استکبار است
آیت‌الله سید نصیر حسینی ضمن اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام (ره) افزود : انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ آیت الله حسینی امام جمعه شهر یاسوج ضمن دعوت نماز گزاران به تقوای الهی گفت: خداوند متعال ابزارهای هدایت را در اختیار ما قرار داده و راه سعادت و خوشبختی برای انسان های مشخص شده و کسانی که بخواهند به سوی بهشت رهسپار شوند در راه خدا گام‌ برمی دارند.

آیت‌الله سید نصیر حسینی ضمن اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام (ره) افزود : انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و فرهنگ اگر قرآنی و اهل بیتی شد همه نیازمندی‌های انسان رشد می کند .

خطیب جمعه یاسوج تصریح کرد : در روز‌های اخیر خودروی شهروند یاسوجی که تمام سرمایه وی همین یک ماشین بوده توسط اغتشاشگران با بی‌رحمی به آتش کشیده شد.

ایت الله حسینی عنوان کرد: اراذل اوباش مغازه‌داران را با تهدید وادار به تعطیلی مغازه‌هایشان کردند و به آن‌ها هشدار دادند که در صورت باز شدن مغازه‌ها همه چیز را می‌سوزانند

وی هدف دشمنان از شعار آزادی را فساد، فحشا، کشتار و نابودی اسلام دانست و ابراز داشت : مردم ایران نسبت به این مهم آگاه هستند و استکبار و استعمار این آرزوی خود را به گور می برد.

آیت الله حسینی بیان کرد: این افراد فریب خورده، به فرمان انگلیس، آل سعود و انگلیس در کشور ناآرامی ایجاد می‌کنند و در حالی که این کشور‌ها جنایتکاران واقعی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن اشاره به رعایت مصرف انرژی گفت: در این روز‌های سخت زمستانی با رعایت مصرف گاز ، پوشیدن لباس گرم در خانه، کم کردن شعله‌های گاز و اسراف نکردن به گرم نگه داشتن خانه‌های هموطنانمان در سراسر کشور کمک کنیم.

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به خشکسالی و رعایت صحیح مصرف آب افزود:در سال‌های اخیر که بارش‌ها کمتر و جمعیت افزایش یافته، مصرف آب بالا رفته و باید تلاش کنیم الگوی صحیح مصرف را رعایت و از شستن خیابان‌ها کوچه‌ها و جداول با آب شرب خوداری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز