در نشست بانوان فعال استان خراسان جنوبی با معاون رئیس جمهور: زنان خراسان جنوبی توانسته اند در عرصه های مختلف خانوادگی و اجتماعی الگوهای منحصر به فردی را ارائه دهند

۱۴۰۱/۰۹/۲۴ - ۲۱:۳۲:۴۹
کد خبر: ۱۴۱۱۴۵۱
در نشست بانوان فعال استان خراسان جنوبی با معاون رئیس جمهور: زنان خراسان جنوبی توانسته اند در عرصه های مختلف خانوادگی و اجتماعی الگوهای منحصر به فردی را ارائه دهند
معاون رئیس جمهور با بانوان فعال خراسان جنوبی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه زنان و خانواده خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی،  دیدار بانوان فعال حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی استان خراسان جنوبی با دکتر خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به نیازهای ویژه این قشر پرداخته شد.

در این نشست مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی گفت: ولایتمداری مردم خراسان جنوبی اثبات شده است این مردم همیشه پیشقدم رویدادهای مهم انقلاب بودند و با افتخار اولین استان در آرای انتخاب اقای رئیسی بودند.

فرشته اسدزاده با بیان اینکه اعطای وام و تسهیلات باعنوان کارگشایی از جمله نیازهای ضروری مردم خراسان جنوبی است، افزود:  وام هایی که با ضمانت صندوق ملی برای بانوان سرپرست خانوار اعطا شد بسیار کارگشا بود ادامه همین روند و اختصاص وام ویژه رفع نیازهای ضروری خانواده‌ها میتواند بسیاری از مشکلات بانوان استان را حل کند و امیدواریم به زودی آمار چشمگیری از حمایت و توانمندسازی بانوان استان ارائه کنیم. 

 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: استان خراسان جنوبی بانوان فعال، پیگیر و باپشتکاری دارد که سبب وجه تمایز این استان در بین سایر استانهای کشور شده است.

 انسیه خزعلی با اشاره به درخواستهای مکرر بانوان استان خراسان جنوبی افزود: اگرچه نیازمندی‌هایی که از سوی بانوان استان مطرح میشود ضروری است اما درنظر بگیرید همین حجم درخواست از سایر شهرهای استان خراسان جنوبی و استانهای دیگر کشور واقعا نیاز به اعتبار زیادی دارد که باید اولویت بندی شود.

وی اظهار کرد:زنان خراسان جنوبی توانسته اند در عرصه های مختلف خانوادگی و اجتماعی الگوهای منحصر به فردی را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه متاسفانه با تورم و شرایط اقتصادی بدی که دنیا را دربرگرفته است مردم در زمینه اقتصاد آسیب دیده اند، و انتظار پیشبرد سریع پروژه‌ها و حل یک شبه مشکلات واقعا منطقی نیست برهمین اساس اولویت رئیس جمهور تکمیل پروژه هایی است که حداقل ۵۰ درصد پیشرفت داشته اند و دستور دادند از شروع پروژه‌های جدید خودداری شود.

خزعلی با تاکید براینکه دولت سیزدهم رنج فشار اقتصادی را پذیرفت اما اقتصاد را با حذف ارز ترجیحی و عدم چاپ پول به ریل اصلی خود بازگرداند، ادامه داد: دولت سیزدهم از ابتدای روی کار آمدن اولویت برداشتن موانع از مسیر اشتغال را دستور کار خود قرار داد اگر جایی احساس شود با صادرنشدن مجوزی یا اعطا نشدن وام اشتغال زمینه درآمد بانوان مغفول مانده است بسرعت وارد عمل خواهیم شد.

وی با بیان اینکه بیشترین موارد درخواستی بانوان استان خراسان جنوبی مربوط به نبودن نیروی انسانی و تجهیزات درمانی و تشخیصی مانند پزشک جراح ویژه بانوان، دستگاه ماموگرافی و نظایر این بوده است تصریح کرد:تامین مراکز ویژه ورزش بانوان، پارک بانوان، آموزشهای مهارت افزایی و ارائه آموزشها با هدف جلوگیری از آسیبهای اجتماعی از مهمترین مواردی است که در این سفر مطرح شده است و پیگیر خواهم بود.

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز