عرضه گوشت بره و بزغاله بالاتر از قیمت ۲۱۰ هزار تومان خلاف است/ قطع سهمیه آرد واحدهای خبازی متخلف

۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۸:۱۲
کد خبر: ۱۴۲۳۳۸۳
عرضه گوشت بره و بزغاله بالاتر از قیمت ۲۱۰ هزار تومان خلاف است/ قطع سهمیه آرد واحدهای خبازی متخلف
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: عرضه گوشت بره و بزغاله بالاتر از قیمت 210 هزار تومان خلاف است و برای قصابی‌های متخلف پرونده تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید احسان عسکری در نشست کمیسیون اقدام مشترک با اشاره به اینکه ظرف روزهای آینده در خصوص قیمت گوشت بره و بزغاله تصمیم‌گیری می‌شود، گفت: تا زمان تعیین قیمت نهایی، عرضه گوشت بره و بزغاله بالاتر از کیلویی 210 هزار تومان خلاف است و برای واحد قصابی که بالاتر از این قیمت به فروش برساند پرونده تشکیل می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیویه و بویراحمد بیان کرد: قیمت گوشت بز و میش 160 هزار تومان و گوساله 185 هزار تومان است، ضمن اینکه قیمت گوشت برای گچساران، یاسوج و کهگیلویه جداگانه تنظیم شود.

وی در ادامه در خصوص نرخ آرایشگاه‌های زنانه گفت: قیمت‌های برخی آرایشگاه‌های زنانه بسیار بالا است که بازرسان تعزیرات حکومتی، آرایشگاه‌های واقع در میدان راهنمایی یاسوج را بازرسی و تذکرات دهند.

عسکری عنوان کرد: متاسفانه شاهد استفاده بیش از حد مواد نگهداره در برخی محصولات لبنی هستیم که از دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی استان تقاضا داریم به این موارد ورود کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعطیلی‌های اکثر واحدهای خبازی در روزهای جمعه و گلایه مردم گفت: برخی از نانوایی‌ها دو روز در هفته تعطیل هستند که قابل پذیرش نیست، ضمن اینکه در مورد تعطیلی اغلب نانوایی‌ها در روز جمعه چاره‌اندیشی شود.

وی ادامه داد: گزارشاتی از تخلفات مجتمع‌های نان مبنی بر فروش دیگر محصولات به حوزه اقتصادی ارسال شده که مجتمع‌هایی که به غیر از نان، محصولات دیگری هم عرضه می‌کنند با تخلف تداخل صنفی و سوء استفاده اقتصادی سهمیه آرد آنها قطع شود.

عسکری عنوان کرد: به تمام نانوایی‌ها اعلام شود که تفکیک صف‌ها صورت گیرد در غیر اینصورت پروانه واحد متخلف لغو می‌شود.

عسکری عنوان کرد: گزارشاتی مبنی بر استفاده از مواد تاریخ گذشته در برخی قنادی‌ها برای ما ارسال شده  که تعزیرات حکومتی و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی این مورد را بررسی و در صورت تایید جریمه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه در هفته دو بار قیمت میوه با حضور سازمان صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی بررسی، ابلاغ و اعمال شود بر نظارت بیشتر بر بازار میوه و تره‌بار تاکید کرد.

انتهای پیام 

 

نظر شما