خطیب جمعه یاسوج: دشمن برای از بین بردن غیرت ملی در بین مردم بخصوص جوانان تلاش می کند

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۱۹:۴۹:۳۵
کد خبر: ۱۴۲۸۴۷۹
خطیب جمعه یاسوج: دشمن برای از بین بردن غیرت ملی در بین مردم بخصوص جوانان تلاش می کند
برنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: دشمنان تلاش می‌کنند غیرت ملی را در بین مردم بخصوص جوانان از بین ببرند ولی مردم این خطه بیدارند و دسیسه ها و نقشه های آنها را نقش بر آب می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کهگیلویه و بویراحمد؛آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج با اشاره به اقدام توهین آمیز دشمنان نسبت به قرآن کریم و مقدسات اسلامی گفت: قرآن کتاب خداوند و متعلق به همه مسلمانان جهان است.

وی افزود: این نخستین بار نیست که قرآن کریم، دین اسلام و مقدسات میلیون‌ها مسلمان در کشورهای غربی مورد اهانت قرار می‌گیرد و خاطر بشر از این بی‌شرمی‌ها رنجیده می شود.

امام جمعه شهر یاسوج ،این حرکت دشمنان را ضدیت با اسلام ذکر کرد و افزود: آنها ادعای دموکراسی و حقوق بشر دارند اما در عمل به هیچ قانون و حقوقی پایبند نیستند و به مقدسات میلیون ها مسلمان اهانت می کنند.

امام‌جمعه یاسوج در ادامه با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ،تاکید کرد: باید دستاوردها و خدمات نظام اسلامی در این چهار دهه برای مردم تبیین شود.

آیت الله حسینی تاکید کرد :دشمنان از ظرفیت و قدرت جمهوری اسلامی ایران می ترسند و باید برنامه های دهه فجر در همه مناطق کهگیلویه و بویراحمد هرچه باشکوه تر برگزار شود.

وی با بیان اینکه دشمنان از اوایل انقلاب تا کنون از همه ظرفیت ها و روش های مختلف برای براندازی جمهوری اسلامی استفاده کرده اند ،گفت: آنها انواع جنگ نرم، ترکیبی ، ترور و صدها ترفند دیگر را علیه نظام اسلامی استفاده کرده اند اما نظام جمهوری اسلامی ایران هر روز باشکوه و قدرتمند تر به راه خود ادامه می دهد.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه با ابراز نگرانی از وضعیت بازار استان اضافه کرد: مسئولان باید با نظارت جدیتر ، بازار را کنترل و کالاهای اساسی مردم را تامین کنند.

آیت الله حسینی از مردم خواست در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا گاز به همه مناطق کشور منتقل شود و مسئولان نسبت به هزینه‌های بالای گاز و برق درشهرستان‌های گرمسیری و سردسیری تجدیدنظر کنند.

پس از نماز جمعه ،قشرهای مختلف مردم شهر یاسوج همراه با مردم سایر مناطق استان با برگزاری راهپیمایی گسترده ضمن محکوم کردن هتک حرمت قرآن کریم توسط لابی صهیونیستی در کشورهای غربی ، آن را اقدامی خصمانه و جنگ علیه اسلام و مسلمانان ذکر کردند

انتهای پیام /

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز