جسد مرد ۶۴ ساله در ارتفاعات روستای عنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۴۲۹۶۲۶
جسد مرد ۶۴ ساله در ارتفاعات روستای عنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت:پس از چهار ساعت تلاش نجاتگران جسد مرد ۶۴ ساله در ارتفاعات روستای عنا در جنوب استان را پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ کاظم فلاح دوست در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:عملیات مشترک تیم های امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان های دنا، گچساران و باشت برای مکان‌یابی و بالا کشیدن جسد فرد فوت شده در حادثه سقوط از ارتفاعات روستای عنا انجام شد.

وی بیان کرد :ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز نهم بهمن ماه با تماس تلفنی اعلام سقوط از ارتفاع فردی در ارتفاعات روستای عنا به این مرکز گزارش شد که بلافاصله تیم امداد ونجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان های باشت و گچساران به محل حادثه اعزام شدند و تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان دنا که برای انجام ماموریت در شهرستان باشت حضور داشت نیز به امدادگران اضافه شد.

فلاج دوست گفت: در این عملیات مشترک نسبت به مکان‌یابی جسد فرد فوت شده اقدام و ضمن تثبیت فرد متوفی جسد او از ارتفاع ۳۰ متری بالا کشیده و به خانواده اش تحویل داده شد .

وی افزود: فرد جان باخته که برای جمع آوری گیاهان دارویی به ارتفاعات روستای عنا رفته بود دچار سانحه سقوط از ارتفاع ۳۰ متری، شکستگی کامل جمجمه و ستون فقرات (ترومای کامل ) شده بود.

وی عنوان کرد: با تلاش نیروهای مردمی، ماموران انتظامی و سه تیم امداد و نجات کوهستان این جمعیت به محل امن انتقال و پایان عملیات اعلام شد.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز