قدردانی امام جمعه و استاندار قزوین از اعضای باشگاه شمس آذر

۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۰:۵۰
کد خبر: ۱۴۳۲۰۹۲
قدردانی امام جمعه و استاندار قزوین از اعضای باشگاه شمس آذر
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین از تلاش های بازیکنان ، کادر فنی و مدیریت باشگاه شمس آذر قزوین قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ همزمان با فرارسیدن 13 رجب سالروز میلاد خجسته حضرت علی (ع) و در چهارمین روز از ایام خجسته دهه مبارک فجر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین به دیدار اعضای باشگاه شمس آذر قزوین رفتند.

نماینده ولی فقیه دراستان در این دیداربا تمجید از عملکرد مجموعه شمس آذرافزود: دانایی شما در کنار توانایی‌هایتان منجر به موفقیت تیم در لیگ یک فوتبال شده است.

آیت‌الله عابدینی خطاب به بازیکنان شمس آذر گفت: از شهدا برای موفقیت مدد بگیرید و مطمئن باشید توان شما برای تداوم موفقیت و عملکرد بهتر در ادامه مسابقات چند برابر خواهد شد.

photo_2023-02-05_10-15-32

امام جمعه قزوین با بیان این که موفقیت های تیم شمس آذر نشاط اجتماعی را بین مردم قزوین افزایش می‌دهد، افزود: موفقیت این تیم باعث وحدت و بیشتر شدن امید در بین مردم قزوین شده است.

استاندار هم با تبریک موفقیت های شمس آذر در لیگ یک ایران گفت: آماده جشن صعود شمس آذر هستیم.

اعلایی با قدردانی از مدیران، کادر فنی و بازیکنان گفت : موفقیت این مجموعه در صنعت و ورزش مثال زدنی است.

وی با اشاره به سابقه درخشان سعید دقیقی در دوران بازی بیان کرد: اکنون آماده برپایی جشن صعود به لیگ برتر مقارن با آیین پنجاه بدر در قزوین هستیم و امیدوارم با ادامه نتایج رکورد شکنی های زیادی در بخش های مختلف لیگ یک رقم بخورد.

اعلایی گفت: با موافقت رئیس جمهور اعتبارات خوبی برای بحث زیر ساخت ورزشگاه سردار آزادگان جهت میزبانی از رقبا در لیگ برتر درنظر گرفته شده است و ما از هیچ کمکی برای موفقیت شمس آذر دریغ نخواهیم کرد و از این پس نیز ما را در کنار خود بدانید.

photo_2023-02-05_10-15-26

استاندار قزوین با بیان اینکه جایزه ویژه ای برای صعود در نظر گرفته ایم خطاب به بازیکنان گفت: آینده درخشان و حضور در تیم ملی را برای شما پیش بینی می کنم.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین با کسب 41 امتیاز درصدر جدول رده بندی رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز