برپایی نمایشگاه عرضه توانمندی‌های مشاغل خانگی و کسب کار‌های خرد در یاسوج

۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۰۷:۳۲:۱۲
کد خبر: ۱۴۳۲۷۰۵
برپایی نمایشگاه عرضه توانمندی‌های مشاغل خانگی و کسب کار‌های خرد در یاسوج
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی نمایشگاه استانی توانمندی‌های مشاغل خانگی و کسب کار‌های خرد و خانگی در یاسوج برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حمید رضا واعظی زاده افزود: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر نمایشگاه استانی عرضه توانمندی‌های مشاغل خانگی و کسب کار‌های خرد و خانگی تا پایان هفته جاری در یاسوج برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در بخش‌های اقتصادی صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و خدمات گردشگری برپا می‌شود گفت: در این نمایشگاه همچنین مشاغل خرد خانگی صندوق کارآفرینی امید و طرح‌های مشاغل خانگی نهاد‌های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نیز ارائه می‌شود.

واعظی زاده برپایی این نمایشگاه را فرصتی برای راستی آزمایی مشاغل خانگی و کسب کار‌های خرد دستگاه‌های خدمات رسان و جلوگیری از انحراف تسهیلات اشتغالزا بیان کرد و ادامه داد: دستگاه‌ها و ادارات پرداخت کننده تسهیلات در حوزه اشتغال در این فرصت طرح‌های اجرا شده را بررسی و میزان اشتغال آن‌ها را نیز صحت سنجی می‌کنند.

وی اضافه کرد: برپایی این نمایشگاه برای تولید کنندگان سراسر استان کهگیلویه و بویراحمددر بخش‌های کشاورزی، صنعتی و خدماتی فرصت خوبی را برای معرفی تولیدات خود فراهم کرده و می‌توانند برای بازار یابی نیز اقدام کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این نمایشگاه در بازار امام علی شهر یاسوج برپا می‌شود گفت: این بازار دارای ظرفیت‌های خوبی از جمله غرفه‌های مناسب با معماری زیبای ایرانی اسلامی، داشتن پارکینگ و همچنین گنجایش برپایی نمایشگاه‌های بزرگ برخوردار است.

واعظی زاده یکی از هداف مهم برپایی این نمایشگاه در بازار امام علی شهر یاسوج را معرفی هرچه بهتر این بازار به مردم برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از بخش خصوصی در راستای تحقق اصل ۴۴ قانون اساسی، تمرکز زدایی بازار از مرکز شهر یاسوج به سمت محلات این شهر و همچنین ترغیب جوانان جویای کار برای راه اندازی کسب کار در این بازار اعلام کرد.

وی ادامه داد: حداقل ۱۵۰ غرفه در بازار امام علی برای برپایی نمایشگاه عرضه توانمندی‌های مشاغل خانگی و کسب کار‌های خرد پیش بینی شده و در صورت استقبال مردم برای شرکت در این نمایشگاه تعداد غرفه ها نیز افزایش می‌یابد.

واعظی زاده مدت زمان برپایی این نمایشگاه را حداقل ۱۰ روز اعلام کرد و گفت: واحد‌های عرضه تولیدات مورد نیاز مردم در صورت که متقاضی باشند مدت زمان ماندگاری آنان در بازار امام علی تمدید می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: برپایی سیاه چادر، عرضه غذا‌های بومی محلی و دست ساخت‌های صنابع دستی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در حواشی این نمایشگاه است.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز