با حضو اهالی فرهنگ و هنر؛

آلبوم موسیقی آذربایجانی «شیرین یوخو» رونمایی شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۲:۴۰:۰۲
کد خبر: ۸۶۰۹۶۳
طی آیینی با حضور اهالی فرهنگ و هنر و مدیران فرهنگی آذربایجان شرقی آلبوم موسیقی آذربایجانی «شیرین یوخو» با صدای علیرضا خیابانی از موسسه ندای ایماژ تبریز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آدربایجان شرقی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در این آیین ضمن تقدیر از عوامل اجرایی این حرکت فرهنگی در شهر تبریز گفت: حمایت از فعالان فرهنگی و به خصوص سرمایه گذاران این پست از اولویت های اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

علی محرمی اظهار کرد: یکی از دغدغه های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه فرهنگ است از این رو انجام این قبیل برنامه ها اقدام مبارکی است و مورد حمایت جدی قرار دارد.

وی با تاکید بر توجه به جایگاه بخش خصوصی در عرصه فرهنگ افزود: متاسفانه نقش و جایگاه بخش خصوصی در عرصه فرهنگ آن گونه که باید و شاید تعبیه نشده است.

محرمی از فعالیت ۳۰۰ آموزشگاه در حوزه های فرهنگ و هنر در سطح استان خبر داد و گفت: توجه به زیر ساخت های فرهنگی موضوعی است که نباید از آن غافل شد.

علیرضا خیابانی خواننده آلبوم شیرین یوخو نیز ضمن تقدیر از مجموعه ایماژ گفت: به جرات می توان گفت این مجموعه جزو بهتربن های کشور است.

این آلبوم، دومین آلبوم رسمی علیرضا خیابانی است که با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ثبت کتابخانه ملی منتشر شد.

پیش تر آلبوم موسیقی «انتظار» با صدای همین خواننده از طریق موسسه ندای ایماژ  منتشر شده بود که با استقبال خوب هنردوستان و علاقمندان موسیقی آذربایجانی مواجه شد.

آلبوم «شیرین یوخو» با نوازندگی هنرمندان بنام موسیقی آذربایجان از جمله بهمن میرزازاده، سعید میرزازاده، یوسف محرمیان، نقی صاحبقرانی، اتابک دهقانی، شاهرخ پناهی فرد و حجت مبذول در استودیو ایماژ تبریز تولید شده است.

 موسسه ندای ایماژ تبریز ناشر این اثر برجسته هنری است و بهمن میرزازاده تنظیم قطعات این آلبوم را به عهده داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز