رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد خبر داد:

پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به بهبود یافتگان از اعتیاد اسدآبادی

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۱:۵۴
کد خبر: ۸۶۰۹۹۷
پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به بهبود یافتگان از اعتیاد اسدآبادی
رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد از پرداخت 350 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به بهبود یافتگان از اعتیاد این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ اکبر احمدی منش در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که به مناسبت "هفته مبارزه با مواد مخدر" برگزار شد اظهار کرد: این میزان تسهیلات اشتغال زایی به 29 نفر از بهبود یافتگان از اعتیاد در سال گذشته پرداخت شده که نیمی از پرداخت این تسهیلات در سال جاری انجام گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه کسب مهارت نقش مهمی در آماده‌سازی و بازسازی شخصیت اجتماعی بهبودیافتگان ازاعتیاد دارد

 افزود: سازمان بهزیستی بنا به وظیفه ذاتی خود و با استفاده از ظرفیت سایر ادارات باید زیرساخت های لازم را برای بازگشت معتادان بهبود یافته به جامعه فراهم کند.

احمدی منش همچنین با تاکید بر تقویت سازمان های مردم نهاد و استفاده از ظرفیت خیرین و مردم برای اشتغال و کار آفرینی معتادان بهبود یافته و عدم بازگشت معتادان بهبود یافته به اعتیاد تصریح کرد: با ایجاد اشتغال، انجام کارهای فرهنگی و ایجاد انگیزه در یک معتاد برای ترک اعتیاد، یک جامعه را نجات خواهیم داد که مشارکت مردم و خیرین و سازمان های مردم نهاد در این امر از نقش موثری برخوردار است.

وی تعداد کمپ‌های ترک اعتیاد این شهرستان را 4 کمپ اعلام کرد و یادآورشد :کلیه این کمپ ها بر اساس پروتکل تدوین شده استاندارد سازی شده اند.

احمدی منش یکی از مشکلات شهرستان اسدآباد را نبود سازمان‌های مردم نهاد در بحث فعالیت در حوزه   مواد مخدر دانست و یاد آورشد: اسدآباد تنها دارای 2 سازمان مردم نهاد در حوزه مواد مخدر به نام موسسه "صبح امید "و "بهتوان "با مجوز بهزیستی بوده که افزایش سازمان های مردم نهاد در شهرستان در حوزه مواد مخدر ضرورت دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز