رئیس پلیس راه آهن اراک خبر داد؛

سارق ادوات ریلی در دام پلیس

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۳:۴۷
کد خبر: ۸۶۱۳۶۸
سارق ادوات ریلی در دام پلیس
رئیس پلیس راه آهن اراک گفت: سارق ادوات ریلی در حین ارتکاب جرم در خطوط ریلی شازند - سمنگان به دام افتاد.

به گزارش برنا از اراک ،  سرگرد امید منتظر افزود: تیمی از ماموران گشت انتظامی پلیس راه آهن اراک در کیلومتر ۳۵۳ سوزن خروجی شازند - سمنگان، فردی را در حین سرقت از خطوط راه آن مشاهده و در عملیاتی دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: با دستگیری این سارق هشت قطعه ادوات ریلی از او کشف و خودروی وی نیز به پارکینگ منتقل شد.
رئیس پلیس راه آهن اراک اظهار داشت: فرد دستگیر شده برای پیگیری مراحل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.
سه واحد صنفی عرضه کننده پوشاک غیرمتعارف در اراک مهر و موم شد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سه واحد صنفی توزیع کننده پوشاک نامتعارف به دلیل بی توجهی به ابلاغیه های صادره در رعایت مقررات صنفی در یکی از پاساژهای تجاری شهر اراک مهر و موم شدند.
سرهنگ «محمود خلجی» افزود: با توجه به اعلام نارضایتی عمومی در خصوص عرضه پوشاک هایی نامتعارف در برخی از واحدهای صنفی شهر اراک و تبعات سوء عرضه این پوشاک در اشاعه و ترویج فرهنگ مبتذل غربی این واحدها با هماهنگی مرجع قضایی و همکاری اتحادیه پوشاک فروشان مهر و موم شدند.
وی افزود: در مرحله نخست اجرای این طرح از سوی اتحادیه پوشاک فروشان، ضوابط لازم برای تهیه و توزیع پوشاک به کلیه واحدهای صنفی فعال در این حوزه ابلاغ شد.
این مقام انتظامی بر تداوم طرح های نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد قاطع با هر گونه هنجار شکنی در این خصوص تاکید کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه هنجارشکنی در این خصوص مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.
سارق طلای کودک خردسال در اراک دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: سارق طلاهای یک کودک خردسال که در حین بازی در یکی از محله های شهر اراک ربوده شده بود در عملیات ماموران کلانتری ۱۶ این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ «امیر مختاری» افزود: چندی پیش گزارشی از سرقت طلای یک کودک خردسال به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و به سرعت تیم گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.
وی افزود: در بررسی های مقدماتی مشخص شد جوان موتورسواری، زیورآلات کودک ۶ ساله را در کوچه ربوده و از محل متواری شده است.
این مقام انتظامی اضافه کرد: بررسی تخصصی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و در مراحل انجام تحقیقات پلیسی، سارق شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ مختاری اظهار داشت: این سارق برای پیگیری مراحل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده است.
وی ادامه داد: شهروندان باید در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک به سرقت با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و هر گونه اطلاعات را در اختیار پلیس قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز