معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان :

در انتخابات باید فضا برای حضور نمایندگان همه قشرها مهیا شود

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۴:۴۲
کد خبر: ۸۶۱۳۷۹
در انتخابات باید فضا برای حضور نمایندگان همه قشرها مهیا شود
خجسته پورگفت: در رقابت باید فضا برای حضور نمایندگان همه قشرها مهیا شود و این مهم می تواند زمنیه ای برای مشارکت بیشتر مردم را نیز فراهم کند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛خجسته پور در جلسه ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه رکن اصلی مردم داری و دموکراسی حضور مردم در انتخابات است گفت: حدودا سالی یک بار انتخابات در کشور برگزار می شود که نشان از توجه نظام به مشارکت سازمان یافته مردم در کشور است.
وی با اشاره به اینکه راه های مختلفی برای مشارکت مردم است که یکی از آنها انتخابات بوده افزود: 2 اسفند ماه انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و در این جلسه هم به دنبال شروع جدی آمادگی در شهرستان ها هستیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: همه باید برای تحقق چهار محور اصلی رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت باید در انتخابات تلاش کنند.
خجسته پور افزود: در رقابت باید فضا برای حضور نمایندگان همه قشرها محیا شود و این مهم می تواند زمنیه ای برای مشارکت بیشتر مردم را نیز فراهم کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه سلامت انتخابات باید مهم شمرده شود افزود: وظیفه شرعی و قانونی ما امنیت و حفاظت از آرا مردمی است.
وی افزود: فرمانداران باید افرادی را برای هیئت های اجرایی و ناظر معرفی کنند که دارای صلاحیت بوده و از هر گونه حضور در محافلی که باعث ایجاد تشویش اذهان عمومی در جامعه می شود خود داری کنند.
 دبیر ستاد انتخابات استان هم در این جلسه با بیان اینکه انتخابات یک فرصت است که باید از آن برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامع استفاده شود گفت: نقطه اتکا وحدت بین مردم و مسئولین همین مشارکت مردمی در انتخابات است.
سعید متقی افزود: صدور احکام برای هیئت های اجرایی در کشور در اردیبهشت ماه انجام شده و از این پس باید فرمانداران از حداکثر ظرفیت و اعتبارات برای آمادگی انتخابات استفاده کنند.
متقی افزود: همه مراحل انتخابات به جز شمارش آرا به صورت الکترونیکی انجام می شود پس نیاز است زیر ساخت های این حوزه از حالا آماده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز