کشف ۸ میلیارد کالای قاچاق از یک تریلی

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۱:۰۴:۲۶
کد خبر: ۸۶۱۳۹۶
کشف ۸ میلیارد کالای قاچاق از یک تریلی
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح مشترک در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ماموران پلیس محموله ای 8 میلیارد ریالی شامل انواع مختلف کالای قاچاق را از یک تریلی کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سردار روح الامین قاسمی گفت: مبارزه قاطع و مستمر با قاچاق و سودجویان این حوزه از اولویت ها و ماموریت های مهم ناجا در رونق تولید و بهبود وضعیت اقتصادی کشور به شمار می رود.

این مسئول انتظامی ادامه داد: در همین راستا برنامه ها و فعالیت های مختلفی در سطح استان اجرامی شود که خوشبختانه نتایج بسیار خوبی را نیز به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اجرای طرح مشترک ایست و کنترل در محور سمنان دامغان با حضور ماموران انتظامی شهرستان سمنان و عوامل مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان افزود: در این طرح، خودروهای سنگین حامل محموله های ترانزیتی به طور ویژه مورد توجه قرارگرفت.

قاسمی تصریح کرد: ماموران حین اجرای طرح به یک دستگاه تریلی حامل خرده بار مظنون شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

به گفته سردار قاسمی، در بررسی های بعدی مشخص شد تریلی انواع گوناگون لوازم قاچاق شامل 562 هزار نخ سیگارهای خارجی، مقادیر قابل توجهی توتون و تنباکو، نوشیدنی های انرژی زا، تعداد زیادی اسپری براق کننده داشپورت خودرو همچنین چندین دستگاه کولر را حمل می کند.

وی از توقیف خودرو و تحویل کالای قاچاق به مبادی قانونی خبرداد و اضافه کرد: بنا بر اعلام کارشناسان امر این محموله بالغ بر 8 میلیارد ریال ارزش دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز