مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد تاکید کرد:

تعامل و مشارکت مبنای فعالیت دستگاه های اجرایی در حوزه بانوان و خانواده/ تمرکز بر مناطق روستایی و شهرستان ها

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۴:۵۹
کد خبر: ۸۶۱۴۶۸
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با تاکید بر فاصله گرفتن از موازی کاری و تقویت نگاه تعاملی،گفت: با هدف انسجام بخشی و ارتقاء زمینه های فعالیت مشترک در حوزه بانوان و خانواده؛ نهادها و دستگاه های اجرایی برنامه های خود را با رویکرد مشارکتی جهت دهی و اجرایی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، نشست هماهنگی و هم اندیشی برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت با محوریت روز دختران و میلاد حضرت معصومه (س) با حضور « فاطمه دانش یزدی» مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد و نمایندگان دستگاه های اجرایی در سالن موحدین برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در این نشست بیان کرد:با توجه به ماموریت های سازمانی در دستگاه های مختلف برنامه های متفاوتی به صورت بخشی و موضوعی هدف گذاری و اجرا می شود که این جریان گاهی با اقدامات موازی همراه است.

« فاطمه دانش یزدی» افزود:با هدف انسجام بخشی،همگرایی و تقویت زمینه های فعالیت مشترک در حوزه بانوان و خانواده ضروریست نهادها و دستگاه های اجرایی برنامه های خود در این زمینه را  با تعامل و رویکرد مشارکتی جهت دهی و اجرایی کنند.

دانش یزدی خاطرنشان کرد: علاوه بر اجرای برنامه های متنوع در شهر یزد، نگاه این حوزه بر سایرشهرستان ها و به ویژه مناطق روستایی متمرکز می شود تا بتوان پوشش موثرتری را به ویژه در موضوعات آموزشی و توانمندسازی بانوان شاهد بود.

وی اظهار داشت:دستگاه های اجرایی برنامه های خود در مناسبت های پیش رو از جمله دهه کرامت،روز دختران،ولادت امام رضا (ع) و روز عفاف و حجاب را به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری جهت تجمیع و ایجاد پیوند های کاری مشترک ارسال نمایند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت:لازم است برنامه های در نظر گرفته شده برای مناسبت های پیش رو بر تقویت مشارکت اجتماعی، نشاط خانواده،نشر و الگوسازی سبک زندگی اهل بیت به ویژه سیره رضوی متمرکز شود.

دانش یزدی در پایان با اشاره به ظرفیت های فرهنگی در شهرستان های مختلف استان تصریح کرد: انتظار می رود نهادها و دستگاه های اجرایی برنامه های خود را بر شهرستان ها و مناطق روستائی متمرکز کنند تا بانوان و خانواده های سراسر استان نیز تحت پوشش قرار گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز