استاندار سمنان:

اشتغال، توسعه و امنیت بدون حمایت قضایی برای هیچ دستگاهی میسر نیست

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۰:۱۲
کد خبر: ۸۶۱۸۸۸
اشتغال، توسعه و امنیت بدون حمایت قضایی برای هیچ دستگاهی میسر نیست
استاندار سمنان بابیان اینکه اشتغال، توسعه و امنیت بدون حمایت قضایی برای هیچ دستگاهی میسر نیست، گفت: انتظار می‌رود همکاری و مشارکت قوه قضائیه با دولت به روال قبل ادامه یابد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛علیرضا آشناگر در دیدار با رئیس دادگستری استان سمنان ضمن بیان اینکه اشتغال، توسعه و امنیت بدون حمایت قضائی برای هیچ دستگاهی میسر نیست، ابراز داشت: از مدیران انتظار می‌رود با دستگاه قضائی ارتباط و همکاری بیشتری را داشته باشد قطعاً هر چه این تعاملات بیشتر باشد به رشد و توسعه استان کمک خواهد کرد.

وی افزود: به‌عنوان نماینده دولت در استان سمنان توقع می‌رود تا همکاری و مشارکت قوه قضائیه با دولت به روال قبل ادامه یافته و متقابلاً دولت نیز همکاری کامل خود را با این مجموعه همچون گذشته اعلام کند.

استاندار سمنان بابیان اینکه آنچه تاکنون از مجموعه قوه قضائیه در سطح استان تجربه شد جز حمایت، همراهی و توجه نبوده است، ابراز داشت: خوشبختانه شاهد هستیم که این مجموعه نه‌تنها هیچ‌گونه مزاحمتی برای مدیرانی که در سطح استان قصد خدمت به مردم رادارند، نداشته بلکه حمایت های مختلفی را نیز ارائه کرده است.

آشناگر در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه علی‌رغم آنکه دشمن برای به‌زانو درآوردن مردم، کمر همت بسته است اما شاهد اتحاد، همدلی و همکاری تمامی مسئولان با یکدیگر هستیم و امیدوارم این تعامل و مشارکت بیش‌ازپیش استمرار یابد.

وی بابیان اینکه برگزاری جلسات متمرکز سران قوا در تهران توفیق و اقدام بسیار خوبی است، افزود: امیدواریم برگزاری این‌گونه نشست‌های همه‌جانبه به حل مشکلات کشور منتهی و متناظر جلسات سران قوا، در سطح استان‌ها نیز برگزار شوند، چراکه برخی تصمیمات نیاز به حمایت همه‌جانبه دارد و برگزاری این‌گونه جلسات بی‌تردید در تحقق این مهم، مؤثر خواهد بود.

 

نظر شما