استاندار سمنان:

با افزایش نظارت مدیران عملکرد مطلوب‌تری خواهند داشت

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۱:۱۶
کد خبر: ۸۶۱۸۹۱
با افزایش نظارت مدیران عملکرد مطلوب‌تری خواهند داشت
استاندار سمنان بابیان اینکه نبود نظارت یکی از عوامل اصلی بروز تخلفات مدیران در استان است، گفت: با افزایش نظارت مدیران عملکرد مطلوب‌تری خواهند داشت.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛علیرضا آشناگردر دیدار با مدیرکل بازرسی استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه نبود نظارت یکی از عوامل اصلی بروز تخلفات محسوب می‌شود، ابراز داشت: مدیران در صورت داشتن علم به اینکه باید در خصوص اقدامات خود پاسخگو باشند، قطعاً دقت بیشتر و عملکرد مطلوب‌تری خواهند داشت.


وی افزود: امروز کشور، شرایطی بسیار حساس و خطیری دارد که این مهم می‌طلبد تا مساعدت و همراهی همه‌جانبه در بین همه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان وجود داشته باشد.

استاندار سمنان بابیان اینکه متأسفانه پایین آمدن قدرت ریسک و تصمیم‌گیری، یکی از نواقص مدیران را به خود اختصاص داده است، بیان کرد: مجموعه بازرسی استان با رویه مساعدت و همراهی هرچه بیشتر با دستگاه‌های اجرایی، می‌تواند در افزایش قدرت ریسک‌پذیری مدیران و اتخاذ تصمیمات مؤثر و سازنده برای استان، نقش تعیین‌کننده‌ای را ایفا کند.

آشناگر در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه علیرغم آنکه مدیران استان افراد خوش‌نام و خوش آتیه‌ای به شمار می‌روند که همگی برای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی پای‌کار هستند، امیدواریم با مساعدت و همراهی مجموعه بازرسی استان، شاهد اقدامات مثبت و مطلوب در آینده باشیم.

وی افزود: طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب باید زمینه را برای حضور و استفاده از جوانان در مدیریت کشور فراهم کرد زیرا جوانان به‌واسطه ذات و روحیه بانشاط و شاداب جوانی و انگیزه مضاعف، قدرت ریسک‌پذیری داشته و این مهم امروز نیاز اصلی و اساسی کشور محسوب می‌شود.

 

نظر شما