مدیر شهرداری منطقه سه سنندج:

عملیات احداث نخستین مسیر دوچرخه سواری در سنندج آغاز شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۰:۵۳:۳۵
کد خبر: ۸۶۱۹۱۷
عملیات احداث نخستین مسیر دوچرخه سواری در سنندج آغاز شد
مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت : با هدف ارتقاء سلامت شهروندان عملیات احداث نخستین مسیر دوچرخه سواری به متراژ 6 کیلومتر از ابتدای میدان حجاب تا ورودی ناحیه منفصل شهری حسن آباد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ فواد کریمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: احداث مکان مناسب برای تفریح  و ورزش در راستای ارتقاء سلامت روحی و روانی شهروندان از جمله اهداف و برنامه های شهرداری و شورای شهر در این دوره است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اظهار داشت: سال گذشته و در راستای احداث فاز سه بلوار 24 متری کمربندی آبیدر احداث مسیر دو چرخه سواری با هدف استفاده شهروندان از طبیعت  در این پروژه در نظر گرفته شد.

وی گفت: احداث نخستین مسیر دو چرخه سواری در چندین فاز و از ابتدای میدان حجاب تا ورودی ناحیه منفصل شهری حسن آباد توسط شهرداری منطقه سه سنندج آغاز شده است.

کریمی اعلام کرد: فاز نخست احداث مسیر دو چرخه سواری از میدان حجاب تا سه راهی تکیه وچمن به متراژ یک کیلومتر احداث خواهد شد.

او افزود : فاز دوم احداث مسیر دوچرخه سواری از سه راهی تکیه چمن تا پارک کودک به متراژ 500 متر طول احداث می شود.

کریمی اعلام کرد : فاز سوم این طرح از پارک کودک تا ابتدای شهرک آبیدر به متراژ یک هزار و 800 مترطول و در نهایت در فاز چهارم احداث این مسیر از شهرک آبیدر تا ورودی ناحیه منفصل شهری حسن آباد به طول دو هزار و 800 متر طول احداث می شود.

او عنوان کرد : در حال حاضر عملیات تسطیح ورگلاژ احداث مسیر دوچره سواری از سه راهی تکیه وچمن تا پارک کودک آغاز شده و پس از تکمیل بلوار 24 متری آبیدر ادامه مسیر از میدان حجاب هم آغاز می شود.

مدیرشهرداری منطقه سه سنندج ابراز امیدواری نمود : با احداث مکان های تفریحی ، ورزشی و رفاهی بتوانیم علاوه بر پر کردن اوقات فراغت شهروندان گام مهمی در جهت ارتقاء سلامت شهروندان هم برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز