معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

جوانان به کانون‌های هم اندیشی و تضارب افکار نیاز دارند

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۰:۵۴
کد خبر: ۸۶۲۰۳۲
جوانان به کانون‌های هم اندیشی و تضارب افکار نیاز دارند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تقویت گفت و گوی های بین نسلی و درون نسلی در شهرستان های این استان ضروری است.

به گزارش برنا از اراک ، بهروزی اکرمی در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان مرکزی افزود: جوانان به کانون‌های هم اندیشی و تضارب افکار نیاز دارند و باید نشست‌هایی توسط شهرداری‌ها و ادارات شهرستانی اداره کل ورزش و جوانان استان در این راستا تدارک شود که مناسبت تولد حضرت معصومه و روز دختر از فرصت‌های مطلوب در این زمینه است.

وی ادامه داد: با برگزاری نشست‌های گفت و گو های بین نسلی مادران و دختران در دهه کرامت این افراد از خواسته‌ها و انتظارات یکدیگر بیشتر باخبر می‌شوند و پیوست های خانوادگی و اجتماعی تقویت می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: برای اثرگذاری هرچه بیشتر برنامه‌های مذهبی در جامعه و مردمی شدن این برنامه‌ها نیاز است این اقدامات به هیأت‌های مذهبی و منتخبان مردم واگذار و دستگاه‌های دولتی وظیفه تصمیم گیری و نظارت بر این برنامه‌ها را برعهده داشته باشند.

اکرمی گفت: به منظور افزایش هرچه بیشتر حضور منتخبان مردم و هیأت‌های مذهبی در برنامه‌های دهه کرامت تا پایان هفته جاری نشست‌هایی با این هیأت‌ها برگزار و زمینه اجرایی شدن این برنامه‌ها فراهم شود.

وی، هنر را از جمله مهمترین عوامل افزایش تأثیرگذاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در جامعه دانست و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برای بهره گیری از ظرفیت‌های هنری در برنامه‌های دهه کرامت نیاز است نشست‌هایی با انجمن‌های هنری برگزار و برنامه‌های این انجمن‌ها تا پایان هفته اخذ و به دبیرخانه این دهه ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های دهه کرامت باید محوریت داشته باشد.

اکرمی خاطرنشان کرد: مردم استان مرکزی در دهه کرامت باید از خدمات کریمانه دستگاه‌های اجرایی استان بهره مند شوند.

وی گفت: برای بهره مندی مردم از خدمات کریمانه دستگاه‌های اجرایی باید متن اجرایی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تهیه و با امضا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان به دستگاه‌ها ابلاغ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان در پایان دهه کرامت برای ارزیابی فعالیت هاباید اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز