عابد حقدادی خبرداد؛

اداره کل ورزش و جوانان با دانشگاه اراک تفاهم نامه همکاری امضا کردند

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۲:۴۴
کد خبر: ۸۶۲۳۵۶
اداره کل  ورزش و جوانان با دانشگاه اراک تفاهم نامه همکاری امضا کردند
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: چهار تفاهم نامه همکاری در بخش های مختلف ورزشی بین این اداره کل با دانشگاه اراک امضا شد.

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی افزود: این تفاهم نامه‌ها در حوزه‌های مختلف ورزش همگانی و تربیتی، ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، ورزش زنان و حوزه جوانان بین اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و دانشگاه اراک امضا شد.

وی ادامه داد: هدف از انعقاد این تفاهم نامه، توسعه ارتباط و همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، ورزشی و اجرایی، مهندسی فنی، بهبود بهره‌وری در ورزش، توسعه فرهنگی و اخلاقی در ورزش و همچنین استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود طرفین برای رشد و توسعه علمی چهار حوزه مذکور در استان مرکزی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: علمی کردن ورزش گام نخست توسعه ورزش هم در بخش قهرمانی و هم در بخش همگانی است و بر همین اساس هدایت طرح‌های پژوهشی و پایان نامه‌های دانشجویی باید در راستای نیازهای ورزش استان توسط دانشگاه باشد.

حقدادی ادامه داد: اقداماتی نظیر مشارکت دانشگاه در راه اندازی پایگاه اطلاعاتی ورزش استان و تلاش اداره کل برای راه اندازی استارت آپ های ورزشی در استان مرکزی کلید خورده که حمایت از آنها می‌تواند به علمی کردن ورزش کمک کند.

وی بیان کرد: دانشگاه اراک از زیرساخت‌ها و تجهیزات مدرنی برخوردار است که باید از این ظرفیت‌های بالقوه در راستای استعداد یابی و شکوفا کردن استعدادهای ورزشی هم در بدنه دانشگاه و هم بیرون از این مرکز علمی به کار گرفته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز