رئیس فدراسیون بدمینتون:

بانوان تنها امید فدراسیون بدمینتون برای حضور در المپیک هستند

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۹:۳۵
کد خبر: ۸۶۲۵۰۷
بانوان تنها امید فدراسیون بدمینتون برای حضور در المپیک هستند
رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: تنها امید فدراسیون به حضور بدمینتون بازان در المپیک به بانوان است و برای المپیک 2020 امید زیادی برای حضور آقایان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ محمد رضا پوریا پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات بدمینتون استان کردستان که در سنندج برگزار شد، گفت: آمار ثبت نام ورزشکاران بدمینتون در کل کشور 30 هزار نفر است.

رئیس فدراسیون بدمینتون عنوان کرد: آمار ورزشکاران سازمان یافته رشته ورزشی بدمینتون در کردستان نسبت به کل کشور بسیار پایین است و این جای بسی تعجب است.

او افزود: باید ترتیبی اتخاذ داده شود که مهران شهبازی های بسیاری در استان کردستان ساخته شود و به تک استعداد ها بسنده نکرد.

پوریا اشاره به اهمیت جایگاه بانوان کرد و گفت: رئیس جدید هیات باید نگاه ویژه ای به بانوان داشته باشد و بتواند این بخش را فعال کند.

رئیس فدراسیون در پایان این جلسه در جمع خبرنگاران نیز در مورد کمک به هیات بدمینتون کردستان اظهار داشت: در سال 97 از نظر سخت افزاری برای تقویت این رشته کمک هایی توسط فدراسیون به هیات استان داده شده است که این حمایت ها در سال 98 برای این دیار ویژه تر خواهد شد.

پوریا در پایان در مورد نخبه های این رشته ورزشی گفت: تنها امید فدراسیون به حضور بدمینتون بازان در المپیک به بانوان است و برای المپیک 2020 امید زیادی برای حضور آقایان وجود ندارد.

او افزود: هیات های ورزشی می بایست با یک دید به ورزشکاران آقایان و بانوان نگاه کنند تا شاهد پیشرفت این رشته در دو بخش باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز