با محوریت دوّمین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی؛

سومین کارگاه داستان نویسی رضوی در استان زنجان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۱:۵۴
کد خبر: ۸۶۲۶۱۸
سومین کارگاه داستان نویسی رضوی در استان زنجان برگزار شد
دکتر علی محمد بیانی از اساتید ادبیات داستان نویسی و دبیر تخصصی دوّمین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی استان زنجان ، در خصوص مقررات و اصول داستان نویسی و از اینکه نوشتن داستان کار مشکلی نیست مطالبی بیان نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سوّمین کارگاه داستان نویسی رضوی در استان زنجان با محوریت دوّمین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی « شمس اشراق» روز یکشنبه ٢ تیر ماه در فرهنگسرای نور شهرستان ابهر برگزار گردید.

این گارگاه با حضور اساتید و صاحب نظران ادبیات داستان نویسی به زبان ترکی و جمعی از شاعران و علاقه مندان به داستان نویسی در شهرستان ابهر و مناطق برگزار گردید.

دکتر علی محمد بیانی از اساتید ادبیات داستان نویسی و دبیر تخصصی دوّمین جشنواره ملی داستان نویسی رضوی به زبان ترکی استان زنجان ، در خصوص مقررات و اصول داستان نویسی و از اینکه نوشتن داستان کار مشکلی نیست مطالبی بیان نمود و همچنین آقای محمد فضلی از داوران جشنواره دوره قبل به مقایسه بین شعر و داستان پرداخته و عنوان نمود: ازآنجا که میان شعر و داستان ارتباط نزدیکی وجود دارد افرادی که به شعر می پردازند می توانند به راحتی داستان بنویسند. در ضمن مهلت ارسال آثار به جشنواره تا١٠ تیر ماه تمدید شد. 

 

نظر شما