شهردار تبریز اعلام کرد:

فرهنگ‌سازی و آموزش‌های شهروندی هدف اصلی برنامه «تبریزیم»/ انتقادات سازنده پیگیری می‌شود

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۱۱:۰۸
کد خبر: ۸۶۳۰۱۶
فرهنگ‌سازی و آموزش‌های شهروندی هدف اصلی برنامه «تبریزیم»/ انتقادات سازنده پیگیری می‌شود
شهردار تبریز گفت: فرهنگ‌سازی و آموزش‌های شهروندی جزو اصلی‌ترین اهداف و چشم‌اندازهای برنامه تلویزیونی «تبریزیم» به شمار می‌آید.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین‌باهر درباره فصل جدید این برنامه تبریزیم اظهار کرد: «تبریزیم» با همکاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و شهردار تبریز پخش می‌شود.

او ادامه داد: برخی‌ها تصور می‌کنند هدف شهرداری از پخش این برنامه، تبلیغ یک‌جانبه اقدامات و عمکلرد خود است درحالی که اطلاع‌رسانی اقدامات صورت‌گرفته تنها یکی از اهداف این برنامه به شمار می‌آید.

او با بیان اینکه عملکرد شهرداری همواره مورد مشاهده اقشار مختلف مردم قرار می‌گیرد، افزود: در راستای تحقق سند چشم‌انداز توسعه تبریز، از توان رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی، آموزش‌های شهروندی، اطلاع‌رسانی و افزایش مشارکت‌های مردمی استفاده می‌شود.

شهردار تبریز همچنین شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را ابزار مناسبی برای انعکاس کاستی‌های شهر عنوان کرد و گفت: انتقاداتی که توسط شهروندان یا رسانه‌ها از یک موضوع صورت می‌گیرد و در فضای مجازی انعکاس می‌یابد، باعث می‌شود بنده از مدیران مناطق و سازمان‌ها بخواهم در کم‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل یا کاستی اقدام کنند و به این ترتیب حتما اتفاقات خوبی می‌افتد.

شهین‌باهر یادآور شد: در سری جدید برنامه تلویزیونی تبریزیم نیز تلاش خواهد شد که کاستی‌های موجود در سطح شهر انعکاس یافته و توسط مسئولان و دستگاه‌های مربوطه پیگیری شوند.

برنامه تلویزیونی «تبریزیم» هرروز ساعت ۱۹ از شبکه استانی سهند به روی آنتن می‌رود.

 

 

نظر شما