استاندار زنجان:

فعالیت واحدهای تولیدی، نیازمند حمایت دستگاه قضایی است

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۴:۱۷:۰۴
کد خبر: ۸۶۳۱۱۵
فعالیت واحدهای تولیدی، نیازمند حمایت دستگاه قضایی است
استاندار زنجان با بیان اینکه این استان به لحاظ مازاد درآمد و ایجاد فضای کسب و کار در کشور از وضعیت مطلوبی برخوردار است، گفت: فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی برای کمک به اقتصاد، رونق تولید و ایجاد اشتغال، نیازمند حمایت دستگاه قضایی است که خوشبختانه این حمایت‌ها در زنجان با قوت و همه‌جانبه مشاهده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در دیدار با رئیس کل و معاونان دادگستری این استان به مناسبت هفته قوه قضاییه، افزود: حمایت دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی و صنعتی، امری ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: وجود اتحاد، همدلی و تعامل بسیار خوب در میان مسئولان استان به‌ویژه استانداری و دادگستری، بستر ارزشمندی جهت ارائه خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات استان است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان نیز در این دیدار با تشکر از حضور استاندار و معاونان وی در دادگستری، ارتباط مسئولان با مردم، حضور در میان مردم و شنیدن نظرات و دیدگاه‌های آنان در راستای حل مشکلات و دغدغه‌هایشان از سوی مدیریت استان را اقدامی ارزشمند خواند و گفت: حضور در میان مردم برای ایجاد آرامش در جامعه بسیار اثرگذار است.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی افزود: هر اندازه آرامش در جامعه باشد از ورود و تشکیل پرونده در دادگستری، جلوگیری می‌شود.

وی به نقش مهم شورای تأمین و اتخاذ تصمیم‌های مهم و موثر در استان اشاره کرد و اظهار داشت: وجود همدلی و همراهی در میان اعضای شورای تأمین استان نیز بستر مناسبی برای ارائه خدمت به مردم در جهت حل مشکلاتشان فراهم کرده است.

از یکم تا هفتم تیر به مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز