معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان:

حضور مردم در کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان، جلوه گر آرامش و امنیت استان بود

۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۵:۵۲
کد خبر: ۸۶۳۳۹۷
حضور مردم در کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان، جلوه گر آرامش و امنیت استان بود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: مردم با حضور خود در کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان قدردانی خود از شهدا را نشان دادند و این حضور جلوه ای آرام و امن از کردستان به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حسین فیروزی در "آیین تجلیل از دست اندرکاران کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان" اظهار داشت: مردم با نهایت علاقه مندی و اخلاص در این کنگره شرکت کردند و تا پایان مراسم ماندند و با حضور خود قدردانی خود از شهدا را نشان دادند. 

وی خاطرنشان کرد: این کنگره جلوه اتحاد و وحدت ملی بود و جای پای همه را برای خدمت محکم کرد. 

فیروزی در ادامه به دیدار دست اندرکاران کنگره با مقام معظم رهبری اشاره و با ساده و امن توصیف کردن این دیدار، تاکید کرد: فرمایشات ایشان باید منشور توسعه کردستان قرار گیرد. 

وی در این خصوص اظهار داشت: تقدیر مقام معظم رهبری از مردم کردستان که در ۴۰ سال گذشته با اختلاف افکنی های قومی و مذهبی دشمن مقابله کرده اند، بسیار مهم است. 

فیروزی همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سختی کار در کردستان، توجه به کار فرهنگی در استان و توجه به توسعه کردستان اشاره کرد و افزود: اگر اصرار و پیگیری نکنیم از لابه لای قوانین موجود، چیزی برای کردستان به دست نمی آید و سخنان ایشان نیز بر پیگیری و اصرار تاکید دارد. 

وی با اذعان به اینکه کار جمعی بزرگی در کردستان به ثمر نشسته، یادآوری کرد: همکاری سیستم های اداری در برگزاری این کنگره بی نظیر بود و علاوه بر آن نهادهای مردمی نیز بسیارخوب عمل کردند. 

معاون اقتصادی استاندار، این کنگره را تمرین کار جمعی دانست که روحیه کار جمعی را بار دیگر رونق داد و افزود: کردستان با ایستادگی خود، امروز به مامن امن سرمایه گذاری تبدیل شده است.

نظر شما