معاون شهرسازی و معماری شهرداری سنندج:

۳۳۴ پروانه ساختمانی در سنندج صادر شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۴:۳۵
کد خبر: ۸۶۳۴۰۷
۳۳۴ پروانه ساختمانی در سنندج صادر شد
معاون شهرسازی و معماری شهرداری سنندج گفت : در سه ماهه نخست امسال 334 پروانه ساختمانی صادر شده است و یک هزار 354 گواهی و استعلام هم از سوی شهرداری مناطق و نواحی پاسخ داده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ لقمان حیدری صیح امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهمترین منابع درآمدی شهرداری ها صدور پروانه های ساختمانی است و براساس ضوابط و قوانین، شهروندان قبل ازهرگونه ساخت و سازی باید نسبت به اخد مجوز و صدور پروانه ساختمانی از شهرداری ها اقدام کنند.

او با بیان اینکه در سه ماهه نخست سالجاری تعداد 334 پروانه ساختمانی در شهرداری مناطق سه گانه و نواحی صادر شده است افزود: از این تعداد پروانه ساختمانی ۱۲ مورد اضافه اشکوب، ۱۸۲ مورد پروانه ساختمانی، چهار فقره تبدیل ،۹ فقره تمدید پروانه و پنج پرونده تخریب و نوسازی، ۹ فقره تعمیرات ،۳۰ مورد تغییر نقشه، سه مورد تغییرات، ۹ پرونده تمدید پروانه ساختمانی و یک پرونده هم مربوط مجوز حصارکشی بوده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری سنندج رعایت اصول و آیین نامه های ساخت و ساز، مشاهده کروکی، قانونی بودن فرآیند ساخت و ساز، امکان دریافت وام بانکی، بیمه کردن ساختمان، دریافت انشعابات لازم و رعایت ضوابط شهرداری را از مهمترین اهداف صدور پروانه های ساختمانی اعلام کرد.

وی یادآور شد: امسال همچنین یک هزار و ۳۵۴ گواهی صادر هم از سوی مناطق سه گانه و نواحی صادر شده که یک هزار و ۷۱ گواهی مربوط به پاسخ استعلام ،۹۶ گواهی پایان کار، ۲ گواهی پایان کار آپارتمان و ۱۸۵ گواهی هم در خصوص عدم خلافی صادر شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز