کاردیولوژیست مرکز اوکایامای ژاپن:

درمان فشار خون ریوی در تبریز با کشورهای اروپایی برابری می کند

۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۶:۰۵
کد خبر: ۸۶۳۴۱۹
کاردیولوژیست مرکز اوکایامای ژاپن با اشاره به اینکه ژاپن در زمینه آنژیوپلاستی شریان ریوی در جهان حرف اول را می زند، گفت: سطح درمان فشار خون ریوی تبریز را همتای کشورهای اروپایی یافتم.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، پرفسور هیورمی ماستوروبا Hiormi mastobara در حاشیه سومین کنگره بین المللی بیماری های عروق ریوی در تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وقتی برای حضور و سخنرانی به این کنگره دعوت شدم با توجه به حضور نخست وزیر کشورمان در ایران با خیال راحت و اطمینان از وجود امنیت در ایران در این کنگره حضور یافتم.

وی ادامه داد: سطح درمان بیماری های عروق ریوی در تبریز از لحاظ روشها و شیوه های درمانی می تواند با اروپا برابری کند.

پروفسور ماستوروبا با اشاره به پیشرفت های کشور ژاپن در زمینه آنژیوپلاستی شریان ریوی، گفت: ایران در این زمینه نسبت به ژاپن هنوز عقب است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات و تلاشهایی که توسط متخصصان ایرانی در این زمینه انجام می شود در سال های آینده شاهد موفقیت چشم گیر ایران خواهیم بود.

کاردیولوژیست مرکز اوکایامای ژاپن تاکید کرد: از لحاظ دارویی و شیوه های درمانی و اعمال جراحی تبریز را موفق در این زمینه یافتم.

گفتنی است سومین کنگره بین المللی بیماریهای عروق ریوی ششم و هفتم تیرماه در محل همایش های هتل پارس تبریز در حال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز