خاتمی:

قوه قضائیه باید در برابرکشف حجاب با قدرت بایستد/ همه دستکاه ها باید حامی ناهی از منکر باشند

۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۶:۱۰:۱۰
کد خبر: ۸۶۳۴۷۱
قوه قضائیه باید در برابرکشف حجاب با قدرت بایستد/ همه دستکاه ها باید حامی ناهی از منکر باشند
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: قوه قضائیه و قانون باید در مقابل معدود افرادی که در سطح جامعه کشف حجاب کرده و با ناهیان از منکر برخورد می کنند محکم بایستد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، آیت الله "سیداحمد خاتمی" در مراسم گرامی داشت شهدای حادثه هفتم تیر در مسجد روضه محمدیه شهر یزد که در جمع نیروهای نظامی و انتظامی استان یزد برگزار شد با بیان اینکه نیروهای مسلح زینت بخش این مجلس هستند خاطرنشان کرد: تیرماه بیانگر خاطرات و حوادث تلخ و شیرین زیادی برای کشور و انقلاب است.

وی ضمن اشاره حادثه ترور مقام معظم رهبری در تیرماه سال 60 گفت: خداوند ایشان را برای هدایت و سکانداری انقلاب اسلامی حفظ کردند و ایشان بزرگی هستند که در سنگرهای مختلف انقلاب همچون خورشیدی درخشیده اند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با نخست وزیر کشور ژاپن افزود: در این دیدار ایشان اوج عزت و اقتدار تشیع را برای جهانیان به اثبات رساندند.

آیت الله خاتمی در ادامه ضمن گرامی داشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی گفت: شهید بهشتی معمار قوه قضائیه بود و در حال حاضر نیز رئیس جدید و جهادی این دستگاه ادامه دهنده راه این شهید است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه قوه قضائیه اقتدار نظام را به نمایش می گذارد خاطرنشان کرد: این قوه برای مردم اعتماد به ارمغان می آورد و مردم باور خواهند کرد که نظام جمهوری اسلامی در مقابله با مفسدان اقتصادی جدی است و هیچ مقامی برایش تفاوت ندارد.

امام جمعه موقت تهران ضمن اشاره به هنجارشکنی های اخیر برخی از افراد در چند شهر کشور افزود: افرادی که در سطح جامعه دست به هنجار شکنی می زنند و از آرامش کشور سوء استفاده می کنند تیغ بران قوه قضائیه را لازم دارند.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: قوه قضائیه و قانون باید در مقابل معدود افرادی که در سطح جامعه کشف حجاب کرده و با ناهیان از منکر برخورد می کنند محکم بایستد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قوه قضائیه مجری دین است افزود: در جاهایی که افرادی به ملت و خانواده شهدا دهن کجی می کنند دستگاه قضائی باید وارد عمل شده و تیغ این قوه بر متخلفان تیز باشد و همه اقدامات قانونی در برخورد با آنها صورت گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر زبانی را همه باید داشته باشند و تمامی دستگاه ها نیز باید حامی عامل امر به معروف و ناهی از منکر باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه ضمن اشاره به اقدامات و توطئه های 40 ساله آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران اظهار داشت: تنها راه ایستادگی در برابر آمریکا مقاومت است و راه عزت ملت ما در طول این 40 سال اطاعت از ولی فقیه و ولایت مداری بوده است.

امام جمعه موقت تهران در خاتمه ضمن اشاره به قاطعیت ایران اسلامی در دفاع از مرزهای آبی، خاکی و هوایی کشور خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در دفاع از مرزهایش کمترین تردیدی را به خود راه نمی دهد و به فضل خدا روز به روز بر عظمت ایران اسلامی در دنیا افزوده خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز