استاندار مرکزی:

احیای باشگاه شهرداری اراک از اولویت های برنامه های ورزشی استان است

۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۹:۵۰:۰۶
کد خبر: ۸۶۳۵۱۲
احیای باشگاه شهرداری اراک از اولویت های برنامه های ورزشی استان است
استاندار مرکزی گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی نقاط مختلف این استان ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز دارد که امسال جذب می شود.

به گزارش برنا از اراک ،  سید علی آقازاده در آیین تجلیل از قهرمانان استان مرکزی، افزود: بخشی از این اعتبار از محل منابع استانی و قسمتی دیگر از محل منابع وزارت ورزش و جوانان تامین می شود.

وی ادامه داد: اسفند ماه سال گذشته توافقی بین استانداری مرکزی و وزارت ورزش و جوانان منعقد شد که تا پایان امسال ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی، چند منظوره و مینی فوتبال در نقاط مختلف استان به خصوص نقاط کم برخوردار و روستایی ساخته شود که عملیات اجرایی بخشی از این تعهد در استان آغاز خورده است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: هزینه ساخت این زمین های چمن مصنوعی و مینی فوتبال بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد می شود که نیمی از آن از منابع استانی و نیمی از آن نیز از سوی وزارت ورزش و جوانان تامین می شود.

آقازاده افزود: با بهره برداری از این طرح های ورزشی و تکمیل طرح های نیمه کاره سرانه ۸۰ سانتیمتری ورزشی کنونی استان افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه احیای باشگاه شهرداری اراک از اولویت های برنامه های ورزشی استان در سال جاری است، اظهار داشت: حضور تیم والیبال شهروند در لیگ برتر والیبال کشور در سال جاری بیش از پنج میلیارد ریال هزینه دارد که با وجود اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک تامین این اعتبار را بر عهده گرفته اند، مکاتباتی در این راستا با صنایع استان انجام شده که نتایج ان به زودی مشخص می شود.

استاندار مرکزی اضافه کرد: حضور مقتدرانه تیم هندبال هپکو اراک در لیگ برتر کشور نیز با جدیت پیگیری می شود و مکاتباتی نیز در این خصوص با شرکت آلومینیوم ایران انجام شده است.‌

آقازاده بیان کرد: قهرمانان ورزشی یقین بدانند که پهلوان منشی فراتر از قهرمانی و کسب نشان است و آن زمان که قهرمان ورزشی در عرصه پهلوانی مثال زدنی باشد می‌توان به اهداف قهرمانی و مدال آوری نیز رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز