انجام بیش از ۳ هزار و پانصد مورد بازرسی از نانوایی های استان سمنان

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۵:۴۸
کد خبر: ۸۶۴۰۸۰
انجام بیش از ۳ هزار و پانصد مورد بازرسی از نانوایی های استان سمنان
معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از انجام سه هزار و 539 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان در سه ماهه گذشته سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛مهدی یحیایی با اعلام این خبر افزود : این بازرسی ها در راستای اهداف و مصوبات کارگروه و بمنظور نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی در استان انجام گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت و بازرسی ها از واحدهای خبازی استان گفت: با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی نمایند و نان های بی کیفیت به مردم عرضه می نمایند به شدت برخورد می شود.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه اظهار داشت از این تعداد بازرسی صورت گرفته ، 139 فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی ، عدم رعایت ساعات کاری ، عرضه خارج از شبکه آرد و غیره تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر 487 میلیون ریال عنوان کرد و گفت ، این پرونده ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

مهدی یحیایی ارتقاء کیفیت نان و برگزاری گشت های مشترک بازرسی را از مهمترین مصوبات و اهداف کارگروه آرد و نان استان عنوان کرد و گفت: بمنظور بهبود کیفیت نان های تولیدی استان در سال گذشته دوره های آموزشی مختلفی برای متصدیان واحدهای خبازی و نانوایی در سطح استان برگزار شده است.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان سمنان افزود: تعداد 801 واحد نانوایی در سطح استان فعالیت می کنند که از این تعداد 572 واحد یارانه پز و 229 واحد نیز بصورت آزادپز هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز