استاندار سمنان:

شاخص‌های امنیتی استان بسیار مطلوب است

۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۵:۳۲
کد خبر: ۸۶۴۵۳۴
شاخص‌های امنیتی استان بسیار مطلوب است
استاندار سمنان بابیان اینکه شاخص‌های امنیتی در استان بسیار مطلوب است، گفت: این خطه یکی از استان‌های امن برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛علیرضا آشناگر در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان سمنان به میزبانی حسینیه این فرماندهی ضمن بیان اینکه شاخص‌های امنیتی در استان بسیار مطلوب است و این مهم را مدیون نیروی انتظامی و همراهی خوب مردم هستیم، ابراز داشت: خوشبختانه با مشکل جدی و خاصی پیرامون امنیت در استان مواجه نیستیم و این خطه یکی از استان‌های امن برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

وی ضمن بیان اینکه امنیت و سلامت بر اساس روایت دو نعمت مجهول هستند که غالباً نسبت به این دو نعمت غافل هستیم، افزود: زمانی اهمیت این دو برای جامعه مشخص می‌شوند که این دو یا یکی از آن‌ها را از دست دهیم.

استاندار سمنان بابیان اینکه بیشترین نقش برای تأمین امنیت فردی و اجتماعی در جامعه بر عهده نیروی انتظامی است، ابراز داشت: ما باید پلیس را در تراز انقلاب حفظ و به فرمایش رهبر معظم انقلاب، همان ویژگی‌ها و خصوصیاتی را که ایشان برای نیروی انتظامی مشخص کردند را مدنظر قرار دهیم.

آشناگر بابیان اینکه نیروی انتظامی تکیه‌گاه مردم و مسئول تأمین امنیت برای ایشان است، تصریح کرد: نگاه مردم به پلیس همواره رویکردی مثبت بوده و این نیرو خوشبختانه مرجعیتی در ابعاد مختلف برای مردم به شمار می‌رود که باید حفظ شود.

وی بابیان اینکه عزت و اقتدار به‌عنوان دو شاخصه ارزشمند موردنظر رهبر معظم انقلاب، همواره باید موردتوجه پلیس قرار گیرد، افزود: اقتدار چیزی جدای از اعمال قدرت است و اقتدار به معنای پذیرش از سوی مردم نه از روی قدرت و زور محسوب می‌شود.

آشناگر بابیان اینکه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان سمنان می‌بایست بکوشد تا با تأمین امنیت لازم، زمینه‌های توسعه را بیش‌ازپیش فراهم آورد، اضافه کرد: نیروی انتظامی باید با رأفت و رحمت با مردم برخورد کند و البته این موضوع متناقض برخورد جدی با اخلال گران جامعه نیست.

 

نظر شما