معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

نگاه به اعتیاد از جرم به نگاه بازدارندگی و پیشگیری تبدیل شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۳۲:۳۲
کد خبر: ۸۶۴۵۷۱
نگاه به اعتیاد از جرم به نگاه بازدارندگی و پیشگیری تبدیل شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مقابله با پدیده خانمانسوز مواد مخدر و اعتیاد در استان و کشور باید با شیوه های علمی و به روز دنبال شود.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی  در نشست با اعضا و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی افزود: تغییر نگاه به مصرف مواد مخدر با هدفی لذت و تفریح در جامعه وظیفه همگانی است و اقدامات مقابله‌ای را برای دستگاه‌های مربوطه سخت‌تر می کند و در این راستا باید از شیوه های علمی روز کمک گرفت.

وی ادامه داد: می طلبد که برای افزایش موفقیت در مقابله با اعتیاد در جامعه با به روز رسانی قوانین حقوقی، نگاه به اعتیاد از جرم به نگاه بازدارندگی و پیشگیری تبدیل شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: بخش درمان نیز باید برای افزایش پایداری در ترک اعتیاد، بهره گیری از روش‌های روز دنیا و به روز رسانی در شیوه‌های درمانی را در دستور کار خود قرار دهند.

اکرمی خاطرنشان کرد: مواد مخدر از جمله تجارت‌های پر سود در جهان است که برای مقابله با این معضل اجتماعی باید سود آوری را از آن گرفت.

وی ادامه داد: دبیرخانه مبارزه با مواد مخدر باید بهره گیری از آخرین دستاوردهای روز دنیا و علوم روز روش صحیح حرکت و مقابله با اعتیاد را به دستگاه‌ها نشان داده و زمینه افزایش اثرگذاری این اقدامات را در جامعه افزایش دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی انجام اقدامات عملی و علمی را کلید مقابله با اعتیاد در جامعه دانست و گفت: زمان سخنرانی و اقدامات تئوری در زمینه مقابله با اعتیاد پایان یافته و انجام اقدامات عملی عامل مقابله و کاهش اعتیاد در جامعه است.

اکرمی افزود: فعالیت کمرنگ و کند دستگاه‌های مقابله‌ای در این زمینه خسارت‌های غیر قابل جبرانی را برای جامعه به همراه دارد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و سالانه شهیدان بسیاری را برای مقابله و قاچاق مواد مخدر اهدا می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: کشورهابرای جلوگیری از انتقال مواد مخدر باید سهم خود را در این زمینه پرداخت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز