استاندار زنجان:

امکانات استان برای ستاد اربعین متمرکز شود و از موازی کاری پرهیز کنیم

۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۳:۳۶
کد خبر: ۸۶۴۷۲۵
امکانات استان برای ستاد اربعین متمرکز شود و از موازی کاری پرهیز کنیم
استاندار زنجان بر استفاده از توان و ظرفیت بخش های مختلف موجود در استان جهت اجرای هرچه باشکوه تر مراسم اربعین و ماه محرم و صفر تاکید کرد و گفت: برای کار اجرایی در این ایام باید از الان برنامه ریزی کنیم و ضمن پرهیز از موازی‌کاری، از توان بخش خصوصی استفاده نماییم.

به گزارش خبرگزاری برنا از زنجان؛ فتح اله حقیقی در جلسه ستاد اربعین استان زنجان، بر ضرورت اقدامات منسجم تاکید و خاطر نشان کرد: با تدوین یک چک‌لیست مشخص سهمیه فرمانداران متمرکز و معین شود تا در شهرستان ها نیز اقدامات همراستا با استان صورت گیرد.

مقام عالی اجرایی استان ادامه داد: از ظرفیت های سایر دستگاه های اجرایی مرتبط و بخش خصوصی دارای توان مالی بالا جهت تامین کمک های هزینه ای برنامه های ستاد و امکانات لجستیک استان باید استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه همه مردم به عشق امام حسین(ع) همواره در فعالیت های مذهبی حضور می یابند و کمک می کنند، افزود: در مراسم ماه محرم و برنامه های ستاد اربعین ضمن کاستن از مسئولیت های مالی مردم عادی بدلیل مشکلات اقتصادی، می توان از کمک ها و امکانات خیرین، اتاق بازرگانی و هیئت های مذهبی بصورت متمرکز بهره برداری کرد.

استاندار زنجان تصریح کرد: با افتخار از بخش خصوصی، توان اصناف و واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی متمول استان دعوت می کنیم کمک های شایسته ای داشته باشند تا مراسم ایام اربعین با شکوه تمام برگزار شود.

گفتنی است در پایان این جلسه، احکام هریک از مسئولین کمیته های ذیل ستاد اربعین استان نیز با حضور استاندار زنجان اعطا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز