استاندار زنجان:

با هر نوع ایجاد اختلال در کار جوانان برخورد می کنم

۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۴:۳۹
کد خبر: ۸۶۴۷۳۷
با هر نوع ایجاد اختلال در کار جوانان برخورد می کنم
استاندار زنجان حمایت از جوانان و فعالیت های این حوزه را از راهبردهای اصلی خود بر شمرد و گفت: فعالیت های حوزه جوانان از خطوط قرمز من است و با هر نوع ایجاد اختلالی در این حوزه برخورد می کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از زنجان؛ فتح اله حقیقی در دومین نشست خود با اعضای مجمع مشورتی جوانان استان، با اشاره به اینکه برخی کارشکنی ها و مقاومت ها در مقابل فعالیت های جوانان طبیعی و ناشی از نوع نگرش برخی افراد است، افزود: اجازه ایجاد اختلال در کار جوانان را نمی دهم.

وی درخصوص اضافه شدن چند عضو جدید به این مجمع نیز اظهار کرد: اضافه شدن نمایندگان جوانان شهرستان ها با هدف رسیدگی و ارتباط مستقیم و مستمر با جوانان مناطق مختلف استان می باشد.

مقام عالی استان حضور اعضای مجمع مشورتی جوانان در جلسات مهم و محوری استان را خواستار شد و گفت: اعضای اصلی مجمع مشاورین جوان بر اساس تخصص و توانمندی های خود باید در جلسات مهم و محوری استان عضویت داشته باشند و نمایندگان جوانان شهرستان ها نیز باید در جلسات مهم فرمانداران حضور یابند.

استاندار زنجان در ادامه به برخی از اقدامات اخیر انجام شده در حوزه جوانان استان اشاره کرد و یادآور شد: توزیع اعتبارات ارزش افزوده استان برای مسائل حوزه جوانان، تخصیص یک درصد از اعتبارات دستگاه های اجرایی به مسائل جوانان، حمایت از واحدهای تولیدی، برگزاری آزمون جذب نیرو در شرکت ایران ترانسفو جهت جذب جوانان بومی استان، تلاش برای انتقال و فعالیت تیم فوتبال دسته 2 به استان زنجان، تامین اعتبار و تکمیل پروژه های ورزشی و ورزشگاه های مهم و نیمه تمام استان برای افتتاح در هفته دولت و دهه فجر سال جاری و اجرای طرح تقویت دانش آموزان در آستانه کنکور در شهرستان ها و مناطق محروم استان زنجان نمونه هایی از اقدامات اخیر انجام شده در استان در حوزه جوانان به شمار می آید.

وی همچنین افزایش سفرهای اعضای کابینه دولت به استان زنجان را از دیگر برنامه های در دست اجرا برشمرد و خاطر نشان کرد: در سفرهای مقامات بلندپایه کشور و اعضای کابینه دولت به استان، ضمن معرفی دستاوردها و توانمندی های بالای استان زنجان، تلاش می شود موارد و اقدامات موثری در حوزه جوانان مصوب و عملیاتی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز