پیام تبریک مدیر کل ورزش و جوانان به مناسبت"روز جهانی ورزشی نویسان؛

روزنامه نگاران ورزشی میتوانند ارزش های والای انسانی را در سراسر جامعه جهانی گسترش دهند

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۹:۴۱:۳۰
کد خبر: ۸۶۴۹۳۴
روزنامه نگاران ورزشی  میتوانند ارزش های والای انسانی را  در سراسر جامعه جهانی گسترش دهند
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ١١ تیر(دوم جولای) که به عنوان روز جهانی ورزشی نویسان نامگذاری شده است را به همه فعالان در عرصه رسانه‌های ورزشی از جمله نویسندگان، خبرنگاران، گزارشگران تصویربرداران کوشای ورزشی تبریک گفت.

به گزارش برنا از اراک ‎در این پیام که نسخه ای از آن در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته آمده است: روز جهانی ورزشی نویسان بهانه‌ای برای یاد کردن از تلاش‌های شبانه روزی عزیزانی که با دلسوزی، صداقت و سلامت در حوزه رسانه‌ای عرصه مهم و جامعه سازی چون ورزش فعالیت دارند. عرصه‌ای که فرهنگ‌سازی، افتخارآفرینی و سلامت جامعه در آن مبحثی تعیین کننده است و بی‌تردید رسیدن به اهداف متعالی و رشد و پیشرفت در آن، بدون حمایت و هدایت رسانه‌های ورزشی امکان پذیر نخواهد بود.

 در ادامه این پیام آمده است:روزنامه نگاران ورزشی نه تنها میتوانند ارزش های والای انسانی را در ورزش، بلکه در سراسر جامعه جهانی گسترش دهند.

 

                      عابد حقدادی

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی

                            *****

شایان ذکر است دوم جولای، به عنوان روز جهانی ورزشی نویسان، اولین بار در بازی های المپیک ۱۹۲۴ پاریس به مناسبت تاسیس انجمن جهانی ورزشی نویسان(AIPS) و برای تجلیل از خدمات ارزشمند خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی، در مسیر پیشبرد ورزش دنیا، نامگذاری شد.

این روز برای ارتقاء هر چه بیشتر روزنامه نگاران ورزشی در کار حرفه ای شان، استفاده از ورزش به عنوان ابزاری برای صلح جهانی، عدالت و بی طرفی در دنیا یاد شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز