در سفر وزیر بهداشت به استان کرمان؛

افتتاح بخش های جدید بیمارستان های امام خمینی(ره) و آیت الله کاشانی جیرفت با حضور وزیر بهداشت

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۸:۴۴:۱۱
کد خبر: ۸۶۴۹۶۹
افتتاح بخش های جدید بیمارستان های امام خمینی(ره) و آیت الله کاشانی جیرفت  با حضور وزیر بهداشت
بلوک زایمانی بیمارستان آیت الله کاشانی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ولایت، بخش آی سی یو بیمارستان امام خمینی(ره) و مرکز جامع بیماری های خاص و دیالیز از جمله پروژه های افتتاح شده با حضور وزیر بهداشت است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ بلوک زایمانی بیمارستان آیت الله کاشانی در مساحتی بالغ بر ١٣٨٠ متر مربع و اعتباری بالغ بر ٢ میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان و دارا بودن ١٣ تخت بستری مورد بهره برداری قرار گرفت.

پروژه کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ولایت جیرفت نیز با زیربنای ٣١٣١ متر مربع و اعتباری بالغ بر ٧ میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان و دارا بودن ٤٥ مطب افتتاح شد.

همچنین، عملیات ساخت بخش آی سی یو و بهسازی اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت نیز در مساحتی بالغ بر ٢٢٠٠ مترمربع و با هزینه ای بالغ بر ٢ میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان، بعد از سه سال، به اتمام رسیده و اکنون آماده ارائه خدمات درمانی است. بخش آی سی یو با ١٠ تخت و بخش اورژانس با ٥٠ تخت، به مجموعه زیرساخت های درمانی کشور افزوده شده است.

مرکز جامع بیماری های خاص و دیالیزی جیرفت نیز با زیربنای ٥٧٤ متر مربع و هزینه کرد یک میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان و دارا بودن ٢٠ تخت بستری، به بهره برداری رسیده و به زیرساخت های درمانی و مجموعه حمایت های بیماران خاص، افزوده شده است

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز