فرماندار یزد:

جوانان مطالبه گری کنند، مدیران آماده خدمت رسانی هستند

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۸:۰۲
کد خبر: ۸۶۵۱۷۷
جوانان مطالبه گری کنند، مدیران آماده خدمت رسانی هستند
فرماندار یزد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: این ستاد برای پرداختن به دغدغه جوانان تشکیل شده است و با مطالبه گری و فعالیت مستمر جوانان در این ستاد، قطعا می توانیم پیگیر دغدغه های این قشر باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، "سید محمد رستگاری" در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در محل فرمانداری شهرستان یزد برگزار شد گفت: این جلسه به منظور ساماندهی و رفع دغدغه های جوانان و نوجوانان شهرستان و ارائه ظرفیت ها برای غنی سازی اوقات فراغت آنان در فصل تابستان تشکیل شده است و با توجه به اینکه ایام فراغت آغاز شده و کلاس ها در حال برگزاری است، باید نسبت به ساماندهی این برنامه ها در شهرستان سرعت عمل بیشتری به کار ببریم.

فرماندار شهرستان یزد ضمن گلایه از عدم حضور مدیران و مسئولان دستگاه ها در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان خاطرنشان کرد: امید است مسئولین شهرستان حضور فعال تری در این جلسات داشته باشند تا بتوانند با دغدغه جوانان آشنا و درخصوص مطالبات آنها پاسخگو باشندو حضور آنان می تواند در برنامه ریزی های آینده موثر واقع شود.

وی همچنین با بیان اینکه در برنامه ریزی ها باید روستاهای شهرستان و شهرهای شاهدیه، حمیدیا، زارچ و مناطق حاشیه نشینی نیز مدنظر قرار گیرد تاکید کرد: نگاه ها نباید صرفاً برای درآمدزایی باشد و باید برنامه ها به صورتی اجرا شود تا همه در آن ذینفع باشند و مسئولان حاضر در جلسه اگر مصوبات خاصی در مورد جوانان دارند مطرح کنند تا مورد استفاده دیگران قرار گیرد.

رستگاری افزود: به دستگاه های مختلف شهرستان، کارهایی محول شده است و با به کارگیری مصوبات و استفاده از ظرفیت ها، در جلسه بعد باید بهبودی در شرایط را احساس کنیم و با وجود نواقص و نقاط ضعف احتمالی در برنامه ریزی ها ، باید آسیب شناسی شود که به چه دلیل جوانان از امکانات پارک ها و شرایط ویژه ای که برای این قشر فراهم شده است استقبال نمی کنند.

وی با اشاره به برند افتخار آمیز یزد یعنی پایتخت کتاب ایران اظهار داشت: فرصت ها در حال گذر است و باید دستگاه ها و جوانان از این ظرفیت استفاده کنند. سمن ها و سازمان های مردم نهاد نیز طبق تاکید استاندار باید محور فعالیت ها باشند و حضورشان در تمام حوزه ها پررنگ باشد و کج سلیقگی افراد و عدم پاسخگویی سمن ها قابل پذیرش نیست.

فرماندار یزد با بیان اینکه حضور فعال و مطالبه گری جوانان و تامین خوراک عملیاتی برای این ستاد، به نفع جوانان است عنوان کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان هر 45 روز با موضوع دغدغه جوانان برگزار می شود و ارائه نقطه نظرات جوانان می تواند موجب رونق و فعالیت موثر این ستاد شود و تصمیم گیری ها و پیگیری مصوبات نیز قطعا به نفع جوانان خواهد بود.

رستگاری گفت:  موضوع فاضلاب شهری و حل معضل اتباع بیگانه نیاز به راهکارهای کاربردی، عملی و قابل اجرا دارد و امیدوار هستیم مطالبه گری جوانان و تعامل آن ها با این ستاد، همچنین بسترسازی دهیاری ها و شهرداری ها در جهت فعالیت سمن ها منتهی به بهره مندی بیشتر از ظرفیت ها و فرصت های موجود گردد.

در پایان این مراسم، فرماندار یزد از جوانان فعال  فرهنگی در منطقه اسکان یزدبه پاس خدماتی که انجام داده اند، با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز