با سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به زنجان صورت گرفت؛

افتتاح چندین طرح دانش بنیان در زنجان

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۲۳:۱۲:۲۱
کد خبر: ۸۶۵۴۳۹
افتتاح چندین طرح دانش بنیان در زنجان
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برای بازدید از چند شرکت دانش بنیان و افتتاح نمایشگاه محصولات این شرکت ها صبح روز سه شنبه وارد استان زنجان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ سورنا ستاری روز سه شنبه در بدو ورود به استان زنجان مورد استقبال استاندار و مسئولان استانی قرار گرفت و از ساعات ابتدایی سفر یکروزه خود از شرکت فرآیند رشد تولید کننده قطعات ترانس برق دیدن کرد تا از نزدیک در جریان مسائل این شرکت قرار گیرد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری همچنین در این سفر ساختمان جدید واحدهای زیست فناور این استان را افتتاح کرد و با حضور وی نمایشگاه محصولات شرکت های دانش بنیان زنجان نیز گشایش یافت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در بیت ایشان، بازدید از پارک علم و فناوری استان زنجان و بهره برداری از فاز دوم پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان از دیگر برنامه های سفر دکتر ستاری به استان زنجان بود.

همچنین بازدید از شرکت‌های دانش بنیان شهرک صنعتی نوآوران، بازدید از شرکت‌های دانش بنیان فرآیند رشد، رهیافت دانش ایرانیان (پروژه گوسفندان چند قلو زا نژاد افشار)، بازدید از مرکز رشد واحدهای فناور سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به زنجان بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز