فرمانده انتظامی استان مرکزی؛

محموله کالای قاچاق در بار سیر کشف شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۴:۴۶
کد خبر: ۸۶۵۶۰۵
محموله کالای قاچاق در بار سیر کشف شد
فرمانده انتظامی استان مرکزی، از توقیف محموله ۷ میلیارد و ۴۵۰ هزار ریالی انواع کالای قاچاق در عملیات مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالای استان خبر داد و گفت: کالاهای قاچاق در زیر بار سیر تازه جاسازی شده بود.

به گزارش برنا از اراک سردار" کیومرث عزیزی "  در جمع خبرنگاران افزود: در تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از محورهای ارتباطی استان مطلع شدند و برنامه ریزی لازم را برای شناسایی و توقیف آن آغاز کردند.

وی با اشاره به شناسایی و توقیف کامیون حامل کالای قاچاق در مراحل اقدامات عملیاتی پلیس گفت: در تحقیقات اولیه از راننده، وی اذعان داشت که خودرو حامل سیر تازه و محموله دارای بارنامه قانونی است که در بررسی دقیق مأموران پلیس آگاهی و با استعلام انجام شده مشخص شد که بار خودرو با اسناد ارائه شده دارای مغایرت و کامیون حامل کالای قاچاق است.

سرهنگ عزیزی افزود: در نهایت مأموران خودروی توقیفی را مورد بازرسی دقیق قرار داده و موفق به کشف تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ دست قاشق و چنگال، ۸۷ دستگاه انواع پرینتر، ۸ درب خودرو و ۶ کارتن شیشه‌های عطر که به شکل ماهرانه در زیر انبوهی از سیرهای تازه پنهان شده بود، از داخل آن شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: این محموله توقیفی از یکی از استان‌های جنوبی کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود که با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی استان متوقف شد.

سرهنگ عزیزی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز