سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان خبر داد؛

۴۰۰ میلیارد ریال سهم مرکز استان از اعتبارات استانی

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۳:۵۵
کد خبر: ۸۶۶۱۲۹
۴۰۰ میلیارد ریال سهم مرکز استان از اعتبارات استانی
دومین نشست شورای اداری شهرستان سمنان با حضور منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان و با حضور احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری برگزار شد.فرماندار سمنان با بیان اینکه اعتبار سال گذشته این شهرستان ۳۱۰ میلیارد ریال بود، گفت: سال ۹۸ این بودجه به ۴۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سید عباس دانایی در دومین نشست شورای اداری شهرستان سمنان در سالن جلسات فرمانداری افزود: بودجه ۴۰۰ میلیارد ریالی از محل منابع شهرستانی تا هفته آینده به نام دستگاه ها اعلام می شود.
وی ادامه داد: بودجه ۴۰۰ میلیارد ریالی تخصیص یافته به شهرستان سمنان سوای اعتبارات ملی و سفر اول و دوم رئیس جمهوری مربوط به طرح های مختلف عمرانی است.
دانایی خاطرنشان کرد: اعتبارات شهرستان سمنان امسال نیز مانند سال گذشته اعتبار کمی است، دستگاه های اجرایی با اولویت بندی نیازها و برنامه ریزی عملیاتی در جذب حداکثری اعتبارات تلاش کنند.
وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی برای جذب حداکثری اعتبارات سال گذشته تلاش کنند تا برگشت اعتبار رخ ندهد.
فرماندار سمنان گفت: کاروان زیرسایه خورشید امسال برای یازدهمین سال پیاپی بیست و دوم تیر ۹۸ وارد این شهر می شود.
وی افزود: خادمان امام رضا (ع) در قالب کاروان سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت و زادروز فرخنده حضرت فاطمه معصومه (ع) از روز هفدهم تیر وارد استان سمنان می شود و شهرستان سمنان برگزاری ۱۱ برنامه را برای حضور خادمان رضوی در شهر سمنان تدارک دیده است.
وی اظهار داشت: امسال مانند سال گذشته طرح میقات الرضا در ورودی های شهر برای پذیرایی از زائران امام رضا (ع) با کمک شهرداری اجرا می شود.
دانایی با تاکید بر حضور مدیران و مسئولان در برنامه ها و جشن های دهه کرامت، خاطرنشان کرد: جشن ها و برنامه های گرامیداشت دهه کرامت همزمان با ورود کاروان زیرسایه خورشید در سمنان باشکوه و پرشور برگزار شود.
وی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به صرفه جویی در مصرف انرژی در دوره اوج مصرف، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از قطع برق در فصل گرما، دستگاه های اجرایی و مردم در مصرف بهینه برق توجه ویژه داشته باشند.
فرماندار سمنان با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفند ۹۸، اظهار داشت: مسئولان تلاش کنند تا انتخابات پرشور، کم نظیر و با مشارکت بالای مردم برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز