استاندار یزد:

سرمایه های استان ‌نباید با طولانی شدن زمان اجرای پروژه‌ها مستهلک شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۷:۴۹:۳۳
کد خبر: ۸۶۶۲۰۴
استاندار یزد در مراسم افتتاح بلوار حضرت آیت الله خامنه ای و کمربندی شهر تفت گفت: لازم است پروژه‌های استان با مطالعات کافی و اعلام زمان بندی دقیق برای بهره برداری انجام شود تا سرمایه های استان و زیرساخت های فراهم شده با طولانی شدن روند اجرای پروژه‌ها مستهلک نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد در سفر به شهرستان ‌تفت و در مراسم افتتاح بلوار حضرت آیت الله خامنه ای و پروژه ساماندهی ترافیکی کمربندی شهر تفت، ضمن تقدیر از تعامل و همکاری همه دستگاه ها برای اتمام این پروژه، از طولانی شدن روند اجرای برخی پروژه‌ها در استان انتقاد کرد و گفت: سرمایه های استان و زیرساخت های لازم ‌نباید با طولانی شدن روند تکمیل پروژه ها و طرح ها مستهلک شده و هزینه‌ آن، متوجه مردم شود.

"محمدعلی طالبی" ادامه داد: لازم است تمامی پروژه ها در استان، از همان ابتدا با مطالعات کافی و تعامل، همکاری و هماهنگی همه دستگاه های مرتبط و با اعلام زمان بندی دقیق بهره برداری پروژه، تعریف و اجرا شوند.

"طالبی" در پایان، پروژه ساماندهی ترافیکی کمربندی تفت که مورد استفاده برای همه استان است را نمونه ای از انجام پروژه های مشارکتی دانست که با هم افزایی و در چارچوب یک برنامه مشخص می تواند موجب توسعه شهرستان تفت و انجام طرح ها و برنامه های موفق دیگر در این راستا شود.

گفتنی است پروژه ساماندهی ترافیکی کمربندی شهر تفت با پیمانکاری سازمان همیاری شهرداری های استان  با هزینه ۶۷۰ میلیارد ریال و با طول سه کیلومتر، دارای دو باند ۱۲ و نیم متری و ۱۰۴ هزار متر مربع سطح آسفالته، به بهره برداری رسید.

 

نظر شما