به میزبانی شهرکرد صورت گرفت؛

سه مدال رنگارنگ سهم کردستان در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۴:۰۵
کد خبر: ۸۶۶۶۳۶
سه مدال رنگارنگ سهم کردستان در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور
تیم دوومیدانی کردستان در رقابت های قهرمانی نوجوانان پسر کشور در مواد دو 2000 متر با مانع، پرش سه گام و 10 کیلومتر پیاده روی سه مدال طلا، نقره و برنز را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ رقابت های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان پسر کشور که با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور از روز پنجشنبه 13 تیرماه در شهرکرد آغاز شده بود عصر روز جمعه 14 تیرماه با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش، 235 دونده از 31 استان سراسر کشور در این رقابت ها حضور پیدا کردند و به مدت دو روز در مواد مختلف رده سنی نوجوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم کردستان با هفت نماینده به سرپرستی و مربیگری شورش مصطفایی در این رقابت ها حضور پیدا کرد و توانست سه نشان رنگارنگ را کسب کند.

در نتایج انفرادی ماده دو 2000 متر با مانع زانیار رحمانی دونده شایسته کردستانی با زمان ۶:۲۳.۴۰ در جایگاه نخست قرار گرفت و نشان زرین طلا را بر گردن انداخت و امیر محمد سعیدی با زمان ۶:۲۸.۸۴ و محمد صادق صادقی با ۶:۴۲.۵ هر دو از همدان مقام دوم و سوم را بدست آوردند.

همچنین در ماده پرش سه گام علی بابایی دونده آذربایجان شرقی با ۱۳.۸۰ متر جایگاه نخست را بدست آورد، صهیب ساعدموچشی نماینده کردستان با ۱۳.۵۷ متر مقام دوم را کسب کرد و صاحب نشان نقره شد و علی رضا امیری از بوشهر با 13.56 متر سوم شد.

در نتایج ماده ۱۰ کیلومتر پیاده روی امیرحسین اسدی منش از همدان با زمان ۴۹:۵۹.۳۳، علی رضا شکری از همدان با زمان ۵۶:۴۹.۰۱ و اشکان اسماعیلی دیگر نماینده کردستان در این رقابت ها با زمان ۱:۰۱:۰۵ در جایگاه سوم قرار گرفت و صاحب نشان برنز شد.

در پایان این دوره از رقابت ها استان آذربایجان شرقی جایگاه نخست تیمی را کسب کرد، استان فارس نایب قهرمانی شد و استان تهران نیز به مقام سومی دست یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز