تدارک برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی برای استقبال از دوندگان کاروان جاده ولایت در یزد

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۹:۱۴
کد خبر: ۸۶۶۶۷۵
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: رنامه های مختلف فرهنگی ورزشی برای استقبال از دوندگان کاروان جاده ولایت در یزد در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، احمد هاشمی در این نشست با اشاره به کاروان دو استقامت جاده ولایت، گفت: این کاروان که از مشهد شهدای شلمچه حرکت کرده پس از طی مسیر از استان فارس وارد استان یزد شده و از نوزدهم تیرماه مسیر خود را به سمت خراسان جنوبی و سپس خراسان رضوی و مشهد مقدس دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به تدارک برنامه‎‎های فرهنگی در طی مسیر این کاروان از استان یزد، گفت: این کاروان از شهرهای ابرکوه، تفت، یزد، بافق، بهاباد و بخش خرانق شهرستان اردکان گذر خواهد کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: بیشترین مسیر این کاروان در استان یزد اتفاق می‎افتد به طوری که از مجموع 16 منزلگاه موثق امام در این مسیر هفت منزلگاه در استان یزد قرار دارد.

وی از برنامه ‎ های سال گذشته این کاروان در استان یزد به آزادی دو زندانی و سرکشی از کودکان سرطانی اشاره کرد و گفت: امسال نیز برنامه‎‎های فرهنگی متعددی برای این کاروان تدارک دیده شده است که  همچون سال گذشته دیدار از کودکان سرطانی، حضور در بقاع متبرکه، اقامه نماز و احترام به مقام سومین شهید محراب از جمله این برنامه ها است.

معاون توسعه ورزش استان یزد تصریح کرد: امسال 16 دونده و دو سرپرست این کاروان را همراهی می‎‎کنند که یکی از این دونده ‎‎ ها یزدی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز