در نشست بازرسان ادارات کل ورزش و جوانان غرب و شمال غرب کشور؛

جولائی خواستار خروج تعدادی از اماکن ورزشی از ماده ۸۸ شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۰:۲۶:۱۳
کد خبر: ۸۶۷۱۷۲
جولائی خواستار خروج تعدادی از اماکن ورزشی از ماده ۸۸ شد
مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: تعدادی از اماکن ورزشی مانند ورزش های رزمی، زورخانه ها و اماکن ورزشی روستایی که درآمد خاصی ندارند حدالامکان از ماده 88 خارج شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حامد جولائی صبح امروز در نشست تخصصی آموزشی کارشناس مسئولان ارزیابی عملکرد و بازرسی ادارات کل غرب و شمال غرب کشور که به میزبانی سنندج در حال برگزار است، گفت: حراست و بازرسی در ادارات کل استان کردستان کمک حال مدیران هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: کار ادارات کل ورزش و جوانان با وجود هیات های ورزشی، حوزه جوانان، سیستم اداری مالی و فنی اداره کل و هم اکنون با اضافه شدن ماده 88 کار بازرسان بسیار سخت است.

او افزود: مشکلات بسیاری در تمامی حوزه های اداره کل ورزش و جوانان وجود دارد که در بیشتر مواقع در خود اداره کل حل خواهد شد و به وزارتخانه کشیده نمی شود.

جولائی خواستار خروج تعدادی از اماکن ورزشی از ماده 88 شد و گفت: اماکنی مانند زورخانه ها و خانه های روستایی، کشتی، جودو، بوکس، ورزش های رزمی و سالن های ورزشی روستایی که درآمدی ندارند از ماده 88 خارج شوند.

نشست تخصصی آموزشی کارشناس مسئولان ارزیابی عملکرد و بازرسی ادارات کل غرب و شمال غرب کشور با حضور نصرالله پریچهره مدیر کل مدیریت ارزیابی و بازرسی وزارت ورزش و جوانان به مدت یک روز در سنندج برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز