استاندار سمنان:

سمنان از استان های امن کشور است/ از پلیس در تمام ابعاد، حمایت می کنیم

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۰۳:۳۰
کد خبر: ۸۶۷۲۰۶
سمنان از استان های امن کشور است/ از پلیس در تمام ابعاد، حمایت می کنیم
استاندار سمنان تلاش های ماموران انتظامی را از مهمترین عوامل امنیت بسیار خوب این خطه پهناور کشور عنوان و تاکیدکرد: در تمام ابعاد از پلیس حمایت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛علیرضا آشناگر در دیدار مسئولان انتظامی با وی که در دفتر استاندار برگزارشد انتصاب سرهنگ حسنی به فرماندهی انتظامی استان را تبریک گفت.

وی با اشاره به این که سمنان در زمره پهناورترین استان های کشور است خاطرنشان کرد: تلاش های ماموران نیروی انتظامی از مهمترین عوامل امنیت بسیار خوب این خطه به شمار می رود.

رئیس شورای تامین استان سمنان، ارتباط و تعامل استانداری با نیروهای نظامی و انتظامی را خوب و صمیمانه خواند و تاکیدکرد: حفظ و گسترش این ارتباط بی تردید تاثیر بسیار زیادی در امنیت استان دارد.

استاندارسمنان با بیان این که همه باید برای بهبود شرایط امنیتی و رسیدن به نقطه مطلوب با پلیس همکاری کنند اظهارداشت: از پلیس در تمام ابعاد، حمایت می کنیم.

فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در این دیدار از حمایت و همراهی موثر مدیران ارشد اجرایی استان به ویژه مهندس آشناگر تقدیر و به سهم و نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت اشاره و اضافه کرد: بدون شک ناجا از ارکان امنیت محسوب می شود.

سرهنگ عبداله حسنی با تاکید بر این که حافظ امنیت جامعه، استان و نظم و امنیت عمومی هستیم اظهارداشت: با درایت و بهره مندی از ظرفیت های موجود در استان حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی را با تمام توان در دستور کار خود قرارداده ایم.

وی به وضعیت اقتصادی مردم و تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه دشمنان اشاره کرد و گفت: با توجه به این فشارها و مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، با اجرای طرح های گوناگون به بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم کمک می کنیم.

نظر شما