مدیر کل مدیریت عملکرد و بازرسی وزارت ورزش و جوانان:

آموزش و برگزاری نشست های تخصصی لازمه فعالیت بازرسان است

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۷:۲۲
کد خبر: ۸۶۷۴۲۲
آموزش و برگزاری نشست های تخصصی لازمه فعالیت بازرسان است
مدیر کل مدیریت عملکرد و بازرسی وزارت ورزش و جوانان در نشست تخصصی آموزشی کارشناس مسئولان ارزیابی عملکرد و بازرسی ادارات کل غرب و شمال غرب کشور برپایی کارگاه ها و نشست های تخصصی برای کارشناسان حوزه بازرسی را امری ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ نصرالله پریچهره مدیر کل مدیریت عملکرد و بازرسی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز یکشنبه 16 تیرماه در نشست تخصصی کارشناس مسئولان بازرسی ادارات کل غرب و شمال غرب که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد در مورد محل برگزاری جلسات اداره کل ورزش و جوانان تقدیر و تشکر کرد و گفت: ادارات ورزش و جوانان از سالن جلسات دیگر ادارات استفاده می کردند اما خوشبختانه در کردستان ترتیبی اتخاذ داده شده که مکانی در خور این اداره ساخته شود و بنده قطعاً مبلغ این کار خوب خواهم بود.

وی همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به این موضوع که بازرسان، کارشناسان ارزیابی عملکرد هستند، گفت: بازرسان ابتدا می بایست تمام انرژی خود را بر امر نظارت متمرکز کنند زیرا اگر این قسمت به درستی انجام شود مشکلی بوجود نخواهد آمد.

پریچهره با خطاب قرار دادن کارشناس مسئولان بازرسی به آنها توصیه کرد که قدرت خود را در ارزیابی عملکرد ها بگذارند و تصریح کرد: درب های اتاق خود را باز نگه دارید که کارشناسان و مراجعان سوالات بیشتری را برای روشنگری بپرسند.

مدیر کل مدیریت عملکرد و بازرسی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: هرکجا که بازرسان فکر کنند چون آنها به عنوان بازرس انتخاب شده اند همه چیز را می دانند درست از همانجا سقوط شکل خواهد گرفت.

او ادامه داد که، بازرسان در مسائل پیش آمده نباید آتش را فوت کنند بلکه باید افراد را به آرامش دعوت کرده و آب سردی بر آتش مشکلات بریزند.

پریچهره در پایان سخنانش به اهمیت آموزش اشاره کرد و افزود، آموزش و برگزاری نشست های آموزشی تخصصی لازمه فعالیت و ادامه روند کار افراد، کارکنان و علی الخصوص بازرسان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز