کارگردان کردستانی با "تنبیه" به آلمان رفت

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۰۷:۲۹
کد خبر: ۸۶۷۴۲۹
کارگردان کردستانی با تنبیه به آلمان رفت
فیلم کوتاه "تنبیه" به کارگردانی جلال ویسی و تهیه کنندگی مشترک حوزه هنری استان کردستان و دفتر انجمن سینمای جوانان سنندج به بخش رقابتی جشنواره بین المللی فیلم " open Air Filmfest Weiterstadt" آلمان راه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ فیلم تنبیه اثر کارگردان جوان سنندجی جلال ویسی در اولین حضور خود در جشنواره های داخلی و خارجی به بخش پایانی و رقابتی چهل وسومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه  open Air Filmfest Weiterstadt  که در آلمان برگزار می شود راه پیدا کرد.

این فیلم 11 دقیقه ای  بدون دیالوگ با بازیگری" مهران مُکاری " فیلمی ضد جنگ بوده و استفاده نادرست از قدرت را به عنوان زمینه ای برای از بین بردن آرمان های انسانی به تصویر در آورده است.

در این فیلم که طراحی و ایده آن را خود کارگردان برعهده داشته است ، سیروان کریمی نویسنده فیلمنامه ، مهدی کرمی به عنوان تصویر بردار ، ارسطو مفاخری به عنوان صدابردار و سوران فهیم به عنوان تدوین و صدا گذاری ایفای نقش نموده اند.

این جشنواره از 8 تا 12 آگوست (17تا 21 مرداد ) در فرانکفورت آلمان برگزار می شود.

جلال ویسی متولد ۱۳۶۴ در سنندج است که تاکنون چهار فیلم کوتاه را تولید و کارگردانی کرده و جوایز بسیاری را از جشنواره های داخلی و خارجی از جمله کسب جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره بین المللی فیلم سینما حقیقت، جایزه بهترین فیلم از جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، جایزه دوم حقوق بشر از جشنواره بین المللی جشنواره فیلم بغداد و جایزه بهترین فیلم جشنواره بین المللی فیلم آفریقای جنوبی از آن خود کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز