مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اعلام کرد:

عذر خواهی مدیر کل فرهنگ و ارشاد کردستان از جامعه رسانه/ برخورد با خاطیان توهین به عکاسان خبری

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۲:۱۲
کد خبر: ۸۶۷۷۲۸
عذر خواهی مدیر کل فرهنگ و ارشاد کردستان از جامعه رسانه/ برخورد با خاطیان توهین به عکاسان خبری
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ضمن عذر خواهی از جامعه رسانه استان گفت: پیگیر توهین به عکاسان خبری کردستان هستیم و با خاطیان این رفتار برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ جلال قلعه شاخانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان روز یک شنبه در محل خانه مطبوعات استان در حضور عکاسان خبری از جامعه رسانه کردستان عذر خواهی کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این نشست عنوان کرد: توهین به اصحاب رسانه توهین به سرمایه های این دیار است و احترام خبرنگاران و عکاسان خبری در هر جا و مکانی باید حفظ شود.

قلعه شاخانی در خصوص برگزاری کنگره مشاهیر کرد گفت:  نبود فضا مشکل اصلی برگزاری این مراسم بود و علاقه مندان بسیاری از جمله مردم عادی و دانشجویان خواهان شرکت در این برنامه بودند.

او افزود: مدعوین این مراسم نیز هر کدام افرادی را به همراه خود آورده و به رسم ادب باید از تمامی آنان مهمان نوازی می شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار داشت: اشتباهات و کاستی های این کنگره قابل توجیه نیست و به همین دلیل از اصحاب رسانه استان عذر خواهی می کنیم.

او گفت: کنگره مشاهیر کرد نشان داد فضای فرهنگی استان تشنه برگزاری چنین مراسم هایی است که باید زیر ساخت های لازم در این خصوص را فراهم کنیم.

قلعه شاخانی گفت: حرمت اهالی رسانه و جایگاه آنان باید حفظ و تلاش خواهیم که چنین رفتار هایی تکرار نشود.

او با اشاره به اینکه تمامی قصور در برگزاری این کنگره به اداره کل فرهنگ و ارشاد کردستان به عنوان دبیر اجرایی مراسم باز می گردد، گفت: ما در کنار اصحاب رسانه هستیم نه در مقابل آنان و پیگیری های لازم نیز به منظور برخورد با خاطیان انجام خواهد گرفت.

گفتنی است، در جریان برگزاری مراسم اختتامیه کنگره مشاهیر کرد که با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دانشگاه کردستان برگزار شد؛ خبرنگاران و عکاسان مورد توهین قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز