رئیس هیات کشتی استان کردستان:

به دنبال کار های سیاسی نیستم/ کشتی کردستان به روز های خوب باز می گردد

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۱۷:۳۹
کد خبر: ۸۶۷۷۳۹
به دنبال کار های سیاسی نیستم/ کشتی کردستان به روز های خوب باز می گردد
رئیس هیات کشتی استان کردستان با اعلام اینکه از این جایگاه به دنبال شرکت در انتخابات مجلس یا شورای شهر نیستم گفت: آینده ای روشن در انتظار کشتی کردستان و این رشته با تلاش جمعی به روز های خوب خود باز خواهد گشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ جمشید خبرآبادی شامگاه یک شنبه در نشست با اصحاب رسانه های استان کردستان در محل سالن جلسات هیات کشتی کردستان گفت: انتخابات هیات کشتی اسفند ماه 97 برگزار و فعالیت هیات جدید از پنجم فروردین ماه سال جاری آغاز شد که ابتدا توجه به زیر ساخت ها در دستور کار قرار گرفت.

رئیس هیات کشتی استان کردستان با بیان اینکه سالن ورزشی هیات کشتی در این مدت مورد بازسازی قرار گرفت، گفت: 175 متر تشک به سالن اصلی اضافه و ظرفیت آن اکنون به 470 متر رسیده است.

او افزود: دو خوایگاه با ظرفیت 26 تخت نیز در هیات استان به برای پذیرایی از ورزشکاران و مربیان مهمان تعبیه شده است.

خیرآبادی گفت: زمینی به متراژ 180 متر برای احداث سالن بدنسازی به منظور ایجاد درآمد پایدار برای هیات کشتی استان در مجموعه 22 گولان در نظر گرفته شده است که به بخش خصوصی واگذار می شود.

به گفته او، وعده افزایش متراژ این زمین به 350 متر از سوی مسئولان استان داده شده است.

خیرآبادی میزان هزینه های بازسازی هیات را اعلام نکرد و گفت: هیات استان در وضعیت کنونی جامعه هزینه بالایی برای خرید وسایل و دستمزد کارگران پرداخت کرده است.

رئیس هیات کشتی استان کردستان اظهار داشت: سالن آموزش هیات استان نیز به منظور برگزاری کلاس های آموزشی و جلسات احداث و به صورت رایگان در اختیار دیگر هیات های ورزشی قرار می گیرد.

او گفت: بسیاری از مربیان استان در تمامی رشته های ورزشی با علم ورزش و تمرینات روز دنیا آشنایی ندارند و به همین منظور در تلاش هستیم که هر هفته کلاس های آموزشی در این رابطه برگزار شود.

خیرآبادی کمبود سرانه ورزشی استان را یکی از مشکلات حوزه ورزش عنوان کرد و گفت: این مهم در رشته کشتی بسیار خود نمایی می کند که به همین منظور در سایه حمایت های اداره کل ورزش و جوانان سالن ورزشی در شهرک بهاران سنندج با متراژ بیش از 300 متر تشک به هیات استان واگذار شد.

رئیس هیات کشتی استان کردستان در خصوص کشتی بانوان نیز گفت: این رشته تازه تاسیس در کردستان فعال و نیاز به حمایت دارد و تا زمان مدیریت بنده آموزش کشتی به بانوان به صورت رایگان انجام خواهد گرفت.

او در مورد وضعیت کشتی کردستان گفت: این هیات سال گذشته در ارزشیابی فدراسیون رتبه 23 را به دلیل شرکت در مسابقات و گرفتن میزبانی گرفته بود.

خیرآبادی افزود: هدف ما ارتقا جایگاه کشتی کردستان در کشور و بازگشت روز های خوب این رشته در کردستان است.

رئیس هیات کشتی کردستان با اشاره به اینکه آموزش کشتی در رده های پایه به صورت رایگان انجام می گیرد، عنوان کرد: هدف ما آشتی مردم با کشتی است و در این راه نیازمند زمان هستیم.

او در مورد انتخاب روئسای شهرستان ها و اختلافات هیات کشتی گفت: بنده به عنوان رئیس هیات کشتی استان کردستان این اختیار را دارم که کابینه و تیم کاری خود را انتخاب و با افرادی که توان کار نداشته باشند تعارفی نداشته و برکنار خواهند شد.

خیرآبادی  در خصوص اختلافات درونی کشتی کردستان گفت: درب سالن هیات کشتی استان به روی تمام کشتی گیران و افرادی قصد خدمت به کشتی را داشته باشند باز است.

او اعلام کرد: کارگروه علمی هشت نفره متشکل از مربیان و استادان دانشگاه با ما همکاری می کنند در صورت اعلام نیاز از سوی هیات های ورزشی به صورت رایگان آماده ارائه خدمت به آنان خواهیم بود.

رئیس هیات کشتی استان کردستان در پایان سخنان خود با اشاره به برخی اظهارات مطرح‌شده مبنی بر استفاده از جایگاه برای شرکت در انتخابات، اعلام کرد: بنده هیچ‌وقت اهل سوءاستفاده نبوده و چون هیچ آگاهی از کارهای سیاسی ندارم، هیچگاه در انتخابات شورای شهر و مجلس شرکت نخواهم کرد.

او گفت: انتخابات فدراسیون نزدیک و بنده به عنوان یک کُرد برای اثبات صداقت کرد ها در جلسه انتخابات رای خود را اعلام و آن را مخفی نمی کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز