استاندار زنجان بیان کرد:

تحقق وحدت و امنیت با تکریم و پیگیری حقوق مردم

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۵۴:۲۰
کد خبر: ۸۶۷۹۴۵
تحقق وحدت و امنیت با تکریم و پیگیری حقوق مردم
فتح اله حقیقی در آئین تکریم و معارفه دادستان جدید زنجان با تاکید بر اینکه همه مسئولین باید تلاش وافری برای تقویت مقوم‌های وحدت در جامعه داشته باشند، گفت: در این راه، امام خمینی (ره) باید الگوی ما باشد که از تمام بضاعت خود استفاده کرد تا وحدت در جامعه جاری و سری شود و در ادامه هم این نهضت را به دست فرزند خلف و شایسته خود رهبر معظم انقلاب سپرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مقام عالی استان با بیان اینکه برای تقویت مقوم‌ها باید مردم را در عمل، تکریم کنیم، اظهار داشت: تکریم در عمل یعنی به مردم دروغ نگوییم، خدمتگزاران چابکی برای مردم بوده و در راستای خدمت هم صدا شویم، برای حل مشکل مردم تلاش کرده و مکمل همدیگر باشیم.

نماینده دولت در استان اضافه کرد: باید تصمیم‌گیری مؤثر و ریسک را روزبه‌روز در مدیران پاک‌دست، پاک‌چشم، صادق و امین تقویت کرده و برای ایجاد آرامش در حوزه مأموریت خود تلاش کنیم.

حقیقی با بیان اینکه نبود آرامش در جامعه دو عارضه می تواند در پی داشته باشد، خاطرنشان کرد: اول اینکه ذهنیت مردم را ناامن‌تر می‌کنیم و دوم اینکه تحلیل غلط به بیگانگان و استکبار می‌دهیم.

استاندار زنجان گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که عمق کینه و دشمنی دشمنان و فرزندان خودفروخته استکبار و استبداد در اوج خود قرار داشته و به همین دلیل فشارهایی در حوزه‌های اطلاع‌رسانی، اقتصادی و بین‌المللی به کشور وارد می‌کنند.

وی تصریح کرد: تجربه ۴۰ ساله نشان می‌دهد با اتحاد، مقاومت و هوشمندی توانسته‌ایم دشمن را وادار کنیم که به جای تهدید از در تکریم با ملت ایران وارد شود.

حقیقی اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم شجاعانه و با جسارت کامل و هوشمندی در این مقاومت ملی، ادای وظیفه کنیم.

گفتنی است در آئین تکریم و معارفه دادستان مرکز استان زنجان که با حضور دادستان کل کشور، استاندار زنجان، نماینده ولی فقیه در استان، رئیس کل دادگستری استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران و مسئولین برگزار شد، حجت‌الاسلام محسن کرمی به عنوان دادستان جدید شهرستان زنجان معارفه و از خدمات و زحمات حجت‌الاسلام حسن مظفری قدردانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز